Ok, ons probeer weer, Admin maak asb. 'n post hier

gotaway

Sealiner
Hi Sakkie

how is the back coming on?? hope they did not have to operate!! when you are up and around , please give me a call , would love to go hunting with you.

gotaway

Anchorman

Senior Member
AI, waar is al die galjoen hengelaars? Hierdie thread is besig om bietjie dood te loop met die suspensie van die groot galjoen praters! Waar is al daai lekker galjoen vang grappies ^^..

Sailfish

Sealiner
Anchorman wrote:
AI, waar is al die galjoen hengelaars? Hierdie thread is besig om bietjie dood te loop met die suspensie van die groot galjoen praters! Waar is al daai lekker galjoen vang grappies ^^..
My Maters is ophok. Hulle was stout gewees en dien nou hul straf uit. Hulle kan my eerder hang as wat ek langer as n dag NIE op Sealine mag wees nie. ::slr::

Anchorman

Senior Member
Haha, het gehoor van die hele gedoente, ai, nou is hierdie thread darem stil. Dink dis al die Natallers wat net suur was oor hul nie kan Galjoen vang daar bo by hulle nie :lol:1 toe word die galjoen vang thread gesaboteer

Sailfish

Sealiner
Anchorman wrote:
Haha, het gehoor van die hele gedoente, ai, nou is hierdie thread darem stil. Dink dis al die Natallers wat net suur was oor hul nie kan Galjoen vang daar bo by hulle nie :lol:1 toe word die galjoen vang thread gesaboteer
Nee ek dink nie so nie. Ek het lekker onder die Galjoen en crackers ingeklim net so 200m regs van Pumula rocks. Maar niemand vang nooit daar vir die goed nie. Hulle target net die Elwe en Leeries daar.

Anchorman

Senior Member
Weti, sal maar nog kyk, Soverby is die naaste plek vir my om te gaan hengel, kan ook nog Spreeuwalle gaan try.Ken nie regtig die res van die spots nie, varkvlei is ook 'n lekker plek, maar ek weet nie of mens daar mag ry of hengel nie, weet net ons was so een of 2 keer gedurende comps daarso

Danman66

New member
Dis nou 'n jammerte die hele galjoen topic gaan voort sonder die founder ***Galjoen***. Dink die ou was biejtie onregverdig ge-handel........

Anchorman

Senior Member
Ek stem 100% saam met jou danman, ons moet maar vir sy part aan hou met die topic, dan gaan al sy moeite darem nie in die dreingat af nie

JasonF

Sealiner
Danman66 wrote:
Dis nou 'n jammerte die hele galjoen topic gaan voort sonder die founder ***Galjoen***. Dink die ou was biejtie onregverdig ge-handel........
Danman66 nothing you, me or anybody says about the suspension is going to change the situation. They will most likely be back after two weeks and then we will talk about Galjoen fishing again in all seriousness. Can we now please leave the issue about the suspension and talk fishing.

Seawiid

Senior Member
Anchorman wrote:
Ek stem 100% saam met jou danman, ons moet maar vir sy part aan hou met die topic, dan gaan al sy moeite darem nie in die dreingat af nie

Agree 100%.

"Spreeuwalle" ... is that the section of beach between Mykonos and the iron ore harbour?

1309sg

Senior Member
Anchorman wrote:
Weti, sal maar nog kyk, Soverby is die naaste plek vir my om te gaan hengel, kan ook nog Spreeuwalle gaan try.Ken nie regtig die res van die spots nie, varkvlei is ook 'n lekker plek, maar ek weet nie of mens daar mag ry of hengel nie, weet net ons was so een of 2 keer gedurende comps daarso
Kerels, ek het 'n week verlof. Het Spreeuwalle, Soverby, Swartriet al probeer. Raak nou so 'n effe terug oor die geblankery!!!!!

Maar more is nog 'n dag...::S::S

Danman66

New member
ek stook mar net die vuurtjie so bietjie!!!! Dis mos 'n site vir manne en hul dinge hier en daar gaan ouens mekaar maar so bietjie karnuffel en K%k byt of hoe???

Seawiid

Senior Member
Thanks Angus.

Been invited to go there on holiday first week in August. Not really a fishing holiday but who can resist with the ocean that close.

Angus

Sealiner
Danman66 wrote:
ek stook mar net die vuurtjie so bietjie!!!! Dis mos 'n site vir manne en hul dinge hier en daar gaan ouens mekaar maar so bietjie karnuffel en K%k byt of hoe???
Verkeerd.......vrouens/dames en kinders ook

Anchorman

Senior Member
Waar is al die weer manne, kan ons nie iemand kry om die galjoen vang moontlikhede elke dag vir ons op te som soos die weer elke aand op die nuus nie, sal nogal intteresant wees om te sien , wie dink waar gaan die weer die galjoene laat byt en waaraan en hoe laat, kan dalk ons almal se vangste laat verbeter

Sailfish

Sealiner
Ahoi, my internet weer oplyn.

Dink nie Laaiplek tot anderkant Dwarskersbos (croscandelbush) LOL gaan werk nie. Dink na die klomp reen gaan die Bergrivier in sy folle glorie die hele plek met vars en bruin water beset. So my roep sal Kaap Colembine anderkant Parenosterbaai  regom verbei Tietiesbaai, Jakobsbaai, Toothrock tot by Noordkop en Saldanha baai self seekant van die breekwatermuur wees. Dink n gooi van Huisklip na Langebaan se rigting sal ook miskien n Galjoen of n Janbruin of selfs n Wit Stompneus oplewer. Alles hanh af van die weer die komende paar dae. So julle opsies is wawyd oop en daar is n klomp hengel plekke wat die hengelaar daar kan probeer. Prawn is no 1 aas en 2de rooiaas en bloedwurm,

Anchorman

Senior Member
Ek gaan nou die weer kyk, dalk kan die weer 'n paar interesante verwikilinge meebring, laas wat ek gekyk het, het die weer mooi gelyk vir die Struisbaai, Brandfontein en Arniston omgewing.