The the millions of dips on the market (excluding

Catch-1195

New member
As ek my 5c mag gee. Ek het agtergekom as 'n ou baie dip op jou bol sit begin jy baie goed en jou tempo neem na 'n ruk af. As jy met baie MIN dip op jou bol begin is jou tempo nie so vinnig nie maar raak al hoe beter. Ek dink dit het baie te doen met hoeveel geur in die water is.

Naruto

Sealiner
Catch-1195 wrote:
As ek my 5c mag gee. Ek het agtergekom as 'n ou baie dip op jou bol sit begin jy baie goed en jou tempo neem na 'n ruk af. As jy met baie MIN dip op jou bol begin is jou tempo nie so vinnig nie maar raak al hoe beter. Ek dink dit het baie te doen met hoeveel geur in die water is.
Ek moet se, dit maak nogal sin. Ek het dit ook al waar geneem. Dit gebeur ook soms wanneer n mens te veel kombinasies probeer het en dan vlug die vis. Is daar n manier om die water dan weer reg te kry?

Jake the Snake

New member
Naruto wrote:
Catch-1195 wrote:
Ek moet se, dit maak nogal sin. Ek het dit ook al waar geneem. Dit gebeur ook soms wanneer n mens te veel kombinasies probeer het en dan vlug die vis. Is daar n manier om die water dan weer reg te kry?
Byde die Comments is SOOO waar. Catch - Ek het dit self besef gedurende my tyd by Bloemhof dam. Maar as daar iemand daar buite is wat kan help met Naruto se vraag sal ek dit regtig graag wil weet.

Ek weet nie of ek nou dit reg sal se nie maar sal dit nie werk as jy dan so `n bietjie van die kol af hengel nie?

Die combo's wat vir my werk is die volgende:

Vaaldam:

FX/ Stutafords(Din streep) (as `n begin)
FX/ Rooi of geel Perdeby(Din streep)
Fx/ Paint (Een Spuit, myne werk nie so lekker nie so dit eindig op,op so 3 druppels)
Yellow/red activator/ Lootie(Din Streepie)
Yellow/red activator/ Caramelix (Op een van my hoek ase)

Als met `n Plain Bleeing of Bananna/Garlic floatie n SWD backing bo en `n SWD onder. Het gesien dat ek meer visse met die hoek kombinasie vang.

Bloemhof:

Passion Fruit/ Caramelix drupple op die bol (Oggend)
Plain Floatie met SWD op hoek

FX/ Peechee (Middag)
Super Caramel/Drupple Fruitex/Caramelix (Op een van my hoek ase) (Middag)
SWD en altenate tussen fruits bleeding float en bunspice. Als gedip in Custard poeier.

Drupple Fruitex/Paint/Caramelix op een van die hoek ase (Aand)
Gatvol Gummy en SWD

Die geheim wat ek hier gesien het was dat ek met ligter Geure in die oggend begin en dan na meer Sterker geure toe gaan in die aand. Maar die belangrikste is dat ek `n drupple vrugte geur aan my bol sit saam met enige kombinasie wat ek opsit.

Wel dis my 2c. Hoop dit help iemand.

Naruto wrote:
Catch-1195 wrote:
Goei n paar keer sonder om te dip. En hou die boldip/dips daarna net min.

PS, onthou, moenie dink die rede hoekom die vis nou lank vat om te byt is omdat daar nie boldip op is nie! Die vis is mos klaar weg en moet terug kom. Moenie nou die water gaan staan en 'shock' om hulle terug te lok nie.

Shocking the water means, to change the dip flavour drastically to hook the fish back in to your spot "KOL" . EG: Fishing a Perdeby / FX Combo for a while and then changing to say a Vicks / Garlic combo.  This does work at times when fishing tempo and the bites die out for a while.  It does tend to work in certain waters.  I know I have done this type of thing a few times successfully at the Vaal to get them around again.

G

Guest

Guest
When "shocking" the water again - I tend to do it of the feeding spot.

I have been looking through the posts and as I thought - FX combined with someting seems to be the majority of the combo's.

Now there is a "relative" new (ish) dip on the market called Little Boy and it seems to work well (no need for combonations) as it is a mixture of:
- Honey
- Pineapple
- Gumtree

LeonK

Member
om jou kol weer aan die gang te kry kan jy net n plain bol met baie groen floro in gooi. dis n sagte "shock" en werk die meeste van die tyd vir my.

Catch-1195

New member
Ek stem baie saam. Ek hou daarvan om net sagte geure op my kol te gebruik. Soos Banna, Caramel, Almond.

As ek 'n sterk geur wil probeer sal dit laat in die dag wees en ek sal dit nie op my kol gooi nie.

Die rede hoekom vis nie meer op jou kol byt nie, is omdat jy nie meer 'n kol het nie. Gooi net gou weer 10 bolle op jou kol die vis is gou weer terug.

Jake the Snake

New member
Jacques wrote:
When "shocking" the water again - I tend to do it of the feeding spot.

I have been looking through the posts and as I thought - FX combined with someting seems to be the majority of the combo's.

Now there is a "relative" new (ish) dip on the market called Little Boy and it seems to work well (no need for combonations) as it is a mixture of:
- Honey
- Pineapple
- Gumtree
Ek het juis na die dip gekyk en het gewonder.....Sal hom bietjie gan probeer. Thanks Jacques.
Check hoe van g ek die visse nou pappa:wfish

Abird

New member
Besides fx/ perdeby, What dips would work in the winter.

I'll be fishing the vaal river above and below barrage?

And should the mielie flavour be the same as the dough/ bomb - or should it be different?

Thanx
Abird

In the winter I like to use dips like gumtree, cina, devils fork.  I have developed a few of my own dips aswell.  One has a Rum Flavour, Spirits.  The other is a strong caramel with alot of floro in.  These tend to work quite well.  The trick in winter, is small amounts of dip on the bomb and it is not neccessary that the hook baits are the same flavour as the bol dip.  Experiment a bit until you find it.

My 5C worth!!

Brakkanjan

Senior Member
Winter = Meer geduld as in die somer, die vis byt nie so kwaai nie maar jy word somtyds mooi beloon met groter tipes vis.

Beste winters geure by meeste plekke is Caramel/Honey/Tutti Frutti pitte en as hulle van sterker mielies hou Bloutrein.

Dips : FX/TCP , Cinna/Banjo , Honey Glow/Almond , Honey Glow met so klein bietjie Garlic.

Ek hou daarvan om my degies in Strawlic te dip (Dip bitter min in die somer degies).

Something interesting : Gehoor by iemand dat hulle al goed vis gevang het met 'n Red Bull of Mercurochrome degie. Iemand dit al probeer? ;)

Optimus

Member
Ek het op n dag by ñ Nasionale hengellaar toevallig die een wat Little Boy onder Supercast bemark dat wat jy op jou kol gooi jy nie weer kan weg vat nie. Soos hy gesê het begin liewers met niks dips op jou kol nie as om dit van die begin af op te dons nie. Wees dus versigtig wat jy doen en doen jou huiswerk voor jy dam toe gaan.

Hi I am fishing Harties tomorrow in a Social Competion,  It looks like rather cold weather, any ideas of how to approach a cold winter Harties from a bait perspective?

Catch-1195

New member
Ek het al baie sukses in die winter by harties gehad met twee banjo pitte met 'n almond degie backing op 'n p4,5 boerstrop met baie fx op die bol

Ek gooi die stok dan so ver as wat ek kan en los hom tot hy byt. As daar 'n vis verby kom sal hy byt. Geduld is 'n baie goeie aas in die winter.