Pffft...ek koop nie die Stywe Lyne nie, as ek by 'n winkel in gaan dan kyk ek net gewoonlik deur die mag en na 5min is ek so kak vervelig dat ek maar eerder vir my 'n FHM koop....Daarsy Oom Simen. Ons is blykbaar "na bewering" hengelaars

Nemesis, yes I've got the artical (December 2008_Stywe Lyne) on my pc about the "barbel"...what a load of shit!!!!!!!!It's not the first time that they published wrong info, i remember once that they posted a Whaleshark to be a world record Barbel in Thailand or something if I'm not mistaken?
The editor needs new glasses!
Nemesis wrote:Nemesis, yes I've got the artical (December 2008_Stywe Lyne) on my pc about the "barbel"...what a load of sh!t!!!!!!!!It's not the first time that they published wrong info, i remember once that they posted a Whaleshark to be a world record Barbel in Thailand or something if I'm not mistaken?
The editor needs new glasses!
It`s that bladdy brick wall again

Dis is nou goed gestel en ek stem 100% saam...........geen rede om jou stert in n krul te trek nie, feit......daar was met die foto gepeuter.Personally I think his reply should have been more humble and he is not seeing the bigger picture.
It brings into question every picture ever published and still to be published by the magazine.
Galjoen subscribe tot FHM ..... baie goedkoper en jy hoef nerens te ry om jou magazine te gaan koop nie.....fanievb wrote:Pffft...ek koop nie die Stywe Lyne nie, as ek by 'n winkel in gaan dan kyk ek net gewoonlik deur die mag en na 5min is ek so *** vervelig dat ek maar eerder vir my 'n FHM koop....Daarsy Oom Simen. Ons is blykbaar "na bewering" hengelaars![]()

***Galjoen*** wrote:Galjoen subscribe tot FHM ..... baie goedkoper en jy hoef nerens te ry om jou magazine te gaan koop nie.....fanievb wrote:Pffft...ek koop nie die Stywe Lyne nie, as ek by 'n winkel in gaan dan kyk ek net gewoonlik deur die mag en na 5min is ek so *** vervelig dat ek maar eerder vir my 'n FHM koop....Daarsy Oom Simen. Ons is blykbaar "na bewering" hengelaars![]()
![]()

??????????????Daar nie veel oor hengel nie... Soek nonsens om oor te gesels en dan gesels hulle 600replies! Vang n ou n vis of vra raad is daar nie teveel response nie.