Ok, ons probeer weer, Admin maak asb. 'n post hier

Reefman

Sealiner
Carlic Bait wrote:
killer strepie wrote:
MANNE EK IS TERUG!::S::S

(THANX REEFMAN)
BLY OM JOU TERUG TE SIEN,DIT WAS MAAR STIL,HET AMPER N ANDER LINE GAAN SOEK.WANNEER KOM JOU MAATS,OF IS DAAR NIE GELUK VIR HULLE NIE?
OOR DIE ANDER TAAL,WEL EK IS N BOER OF (DUTSHMAN SOOS  WATSON SE ,EN TROTS DAAROP SO EK BLY MAAR BOER!!!-------------------N BLOU BUL BOER!!!
Carlic, hou op skreeu man!! Capital letters = SHOUTING!! Of is jy altyd woes? :swear

Carlic Bait

Sealiner
Reefman wrote:
Carlic Bait wrote:
killer strepie wrote:

(THANX REEFMAN)
BLY OM JOU TERUG TE SIEN,DIT WAS MAAR STIL,HET AMPER N ANDER LINE GAAN SOEK.WANNEER KOM JOU MAATS,OF IS DAAR NIE GELUK VIR HULLE NIE?
OOR DIE ANDER TAAL,WEL EK IS N BOER OF (DUTSHMAN SOOS  WATSON SE ,EN TROTS DAAROP SO EK BLY MAAR BOER!!!-------------------N BLOU BUL BOER!!!
Carlic, hou op skreeu man!! Capital letters = SHOUTING!! Of is jy altyd woes? :swear

nee ek is n boer met swak ogies,nog nooit geskree nie,probeer net sien wat ek tik.
document.write('/images/emoticons/f10.gif');
f10.gif

DJP

Sealiner
Anchorman wrote:
Waar presies by Melkbos grawe jy wurm en hoe volop is die wurms? Ek het die laaste tyd maar gesukkel om wurm te kry by Aghalus.

Kom ons hou dit maar by melkbos en Aghulas anders is daar niks oor nie, sory. Het laas toe ek gaan grawe het ook maar gesukkel  om wurm te kry, maar soos ek dit het soek die gallies nou wurm en ek wil nie blank nie.

Welkom trug! Engels hahahaha "to be or not to be" "to fish or not to fish" hoekom staan daar nou by julle 'member' en nie 'probation' nie?

14.5 grade:ifishin is bietjie taai...wats plan 'B'?

Anchorman

Senior Member
Haha, Soos ek dit verstaan gaan die wind die naweek meestal in 'n Oostelikke rigting waai, gewoontlik help om warmer water van die Ooste van die land af om te waai, so ver as Brandfontein of selfs dalk Hermanus, so na my mening behoort die water teen laat Saterdag middag op te warm. Ek weet nie hoeveel waarheid daar in my redenasie is nie, maar as ek 'n plan B kon uitvoer sou ek of Arniston toe gegaan het en van die baken af na De Mond se kant toe gewerk het of van Brandfontein af Soetwater toe.

Hannes101

Sealiner
Blan - B...Ek gan maar breederivier se karpe biki vang die naweek....Is besig om boilis te maak. Maar dit het mos einklik niks met julle Galie mann te doen nie...lol... Blykbaar is die gallies weer an die byt by melkbos se kant ook gehoor van a paar 45cm Galle by Silwerstroom...maar die manne willie se wat se aas nie maar as jy my vra is dit wurm

Hannes101

Sealiner
Anchorman wrote:
Haha, Soos ek dit verstaan gaan die wind die naweek meestal in 'n Oostelikke rigting waai, gewoontlik help om warmer water van die Ooste van die land af om te waai, so ver as Brandfontein of selfs dalk Hermanus, so na my mening behoort die water teen laat Saterdag middag op te warm. Ek weet nie hoeveel waarheid daar in my redenasie is nie, maar as ek 'n plan B kon uitvoer sou ek of Arniston toe gegaan het en van die baken af na De Mond se kant toe gewerk het of van Brandfontein af Soetwater toe.

Oos wind in die winter is = SKOON WATER

Die beste is maar Rustige NW wind met redelike swell..

DJP

Sealiner
Hannes101 kyk bietjie in koerant of jy dink boilies gaan help in daai breerivier? Bietjie sterk as jy my vra...tensy jy beplan om boomstompe te vang LOL! Ernstige noot dink ek daai kamp plek staan onder water. Wat van plan "C"...iets met gallies te doen?

Anchorman

Senior Member
Dink hannes moet dalk die gallies met sy boiles gaan vang, net 'n rooi aas dip aanmaak voor die tyd en dalk so bietjie rooi aas sous oor die mieliebom gooi::happyd:

Seawiid

Senior Member
Carlic Bait wrote:
Reefman wrote:

nee ek is n boer met swak ogies,nog nooit geskree nie,probeer net sien wat ek tik.

:hyst::hyst::hyst:  Classic!

We are not tolerant enough of each other's quirks and antics. Isn't that what caused the problem in the first place?  I've never found oom Carlic Bait's big letters offensive even though I'm well aware of email/forum etiquette. If anything it breaks the monotony of most other peoples stiff upperlip posts' (including mine). Why would anybody want to stifle that kind of creativity.

Just my soapbox moment.  Hope it's taken in the spirit that it's meant, and appologies for hi-jacking the post.

Catch :wfish fish!

Anchorman

Senior Member
Manne ek wens ek kon vir ou laas voor die vakansie gaan gallies jag het, maar net so vir interesantheid , wats julle gameplans?

Soos julle weet gaan n paar van ons manne stilbaai toe vir die deby dis op n saterdag dan het ons nog son en maandag vir ander spesies enige raad vir mosselkraker,steenbras en kabeljou sal waardeer word

Hannes101 wrote:
Blan - B...Ek gan maar breederivier se karpe biki vang die naweek....Is besig om boilis te maak. Maar dit het mos einklik niks met julle Galie mann te doen nie...lol... Blykbaar is die gallies weer an die byt by melkbos se kant ook gehoor van a paar 45cm Galle by Silwerstroom...maar die manne willie se wat se aas nie maar as jy my vra is dit wurm
Welkom terug Hannes 101 het julle manne gemis hoe kry ek nou trane in my oe

JasonF

Sealiner
killer strepie wrote:
Soos julle weet gaan n paar van ons manne stilbaai toe vir die deby dis op n saterdag dan het ons nog son en maandag vir ander spesies enige raad vir mosselkraker,steenbras en kabeljou sal waardeer word
Ja.... n 14ft Loomis Custom .... Torium 30 .... DoubleX lyn ..... Daiichi Hoeke..... 6oz sinker .... Rooikrap / Siffie (illegal) en LoomisX5 agter die stok = BlankX5 :hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst::hyst: 

Carlic Bait wrote:
killer strepie wrote:

(THANX REEFMAN)
Carlic Bait ek weet nie of ***Galjoen*** terug gaan kom nie, maar die res is terug.

DJP

Sealiner
Hmmm waar om die naweek te gaan gooi...water lyk baie plat en koud. Dink moet maar 'n paar nuwe spots gaan probeer...of wurm grawe vir Stilbaai.

In kondisies soos die naweek sou dit beter wees om lang vlak banke te hengel waar die water vinnig warm raak of diep water spots???

Hannes101

Sealiner
DJP wrote:
Hmmm waar om die naweek te gaan gooi...water lyk baie plat en koud. Dink moet maar 'n paar nuwe spots gaan probeer...of wurm grawe vir Stilbaai.

In kondisies soos die naweek sou dit beter wees om lang vlak banke te hengel waar die water vinnig warm raak of diep water spots???
Hou van jou plan om wurm te grawe..... Ek het nogsteeds vrot vingerkie van laas keer.