Hierdie naweek het ek my hengelkas reggepak, al my

LeonK

Member
hahahahaaa! julle boeties is n handvol he? LOL

oom chris ek het gekoop by daai plastic winkel in boksburg noord. hulle is belaglik goedkoop en verkoop aan van die groot name.

ek dink JPS sal kan help met die adres en tel nr.

Brakkanjan

Senior Member
Lekker lag ek nou vir die oubaas, altyd tyd vir 'n grappie! Hy geniet die meer natuurlike aas en geure.

Hy is regtig soos die Terminator , bioniese knieg, plaat in die skouer en plaat in die voet. Nou net weer terug van 'n knie oprasie. Ons moet weer bietjie die viswater aanvat pa! Ek sal pa se kas weer regpak ;)

Naruto wrote:
JustPlainSHARK wrote:
Naruto wrote:
Jul behoort mooi vis te kry daar. Onthou die Boogeyman!

JPS, gaan jy nog darem varswater hengel daar anderkant?

My maat, ek het al klaar uitgevind hoeveel klubs daar is, waar hulle is, hoe hul ligas werk en wie die voorsitter is van Eden hengelklub en wat sy selnommer is. Verder nog so bietjie uitgevind oor die damme in die omgewing en watse vis in elkeen voorkom. So ek is reg vir die ding daardie kant.

Kan eintlik nie wag nie. Ek is stout oor nuwe plekke om te gaan hengel. Vat so bietjie dink werk en n mens uit die comfort zone uit. Splinter nuwe bladsy.....eintlik n hele ander boek!!::S
Het jy al kontak gemaak met Simen? Dink hy doen ook die varswater ding daar, maar is nie seker nie. Hy behoort jou ook te kan help.

Jy maak my eintlik jaloers as jy so praat van nuwe dinge ens. Sterkte daar. Hoop om eendag weer saam jou te kan hengel (hopelik nader aan mekaar as n liga). Gaan jul ons nie join by die social nie?

(en @ Oom G):

Gits Naruto, Simen lyk my is van Usakos in NAMIBIE! Ek gaan Mosselbaai toe!

Nah, kan nie by die social wees nie. Ek ry die 16de Junie af Mosselbaai toe. Moet die 20ste al daar inval.

Oom Chris,
ek het so ruk terug vir iemand hier op Sealine die kaart en fotos gepost, maar as oom weer my n email kan stuur sodat ek weer oom se adres kan kry dan sal ek weer die kaarte suide toe pos.

LeonK

Member
LOL

waarmee is julle boeties besig?

oom chris ek koop myne aan by n winkel daar in boksburg noord. Ongelukkig kan ek nie help met nommers nie maar JPS behoort al daai detail te he.

al hoe ek daar kan uitkom is as saartjie my op die GPS rigting gee.

Waldok

Senior Member
Ek sal die details by JPS kry. Ek gaan Vrydag Boksburg toe om n ogie vir my een stok te kry, dan sal ek die botteltjies optel.

Wie soek almal? En hoeveel, en watse kleur?

Bottie

Member
Jps, Mosselbaai: Hartbeeskuil, Stompdrift,Calitzdorp ,maar daar is net geelvis. Paar mooi damme in die omgewing en 'n klomp klubs. Dan het jy nog die voordeel van die groot dam in die ander rigting. Lovely.

Naruto

Sealiner
Oops! Verwar ek nou n mossel met n walvis...lol!

Jy gaan darem maar lekker r&s doen daar, of hoe?

LeonK

Member
iets is nie lekker op my piecie nie. as ek uitlog kan ek postings van die 25ste sien maar sodra ek inlog kan ek niks sien nie dis hoekom ek weer gepost het van die boksburg winkel want hy het nie gewys nie.
wat gaan aan? het julle ook die probleme?

Simen

Sealiner
Rampokker wrote:
iets is nie lekker op my piecie nie. as ek uitlog kan ek postings van die 25ste sien maar sodra ek inlog kan ek niks sien nie dis hoekom ek weer gepost het van die boksburg winkel want hy het nie gewys nie.
Jou browsing history is oorlaai, as jy nie weet om dit skoon te maak nie laat weet en ek help gou, maklik stap vir stap.

Naruto

Sealiner
Rampokker wrote:
Druk die "F5" knoppie en die site sal behoorlik gerefresh word.

Bottie wrote:
Jps, Mosselbaai: Hartbeeskuil, Stompdrift,Calitzdorp ,maar daar is net geelvis. Paar mooi damme in die omgewing en 'n klomp klubs. Dan het jy nog die voordeel van die groot dam in die ander rigting. Lovely.

Jip dis basies die damme wat daar gehengel word tydens ligas. Daar is nog die Wolwekrans dam maar die oewer is te klein - dalk groot genoeg vir klub komps. En Braam Raubenheimer dam maar daar is blykbaar net bass en forel in.

Daar is net 5 klubs in die Suid Kaap - Eden (Mosselbaai), Hartbeeskuil (George), Visarens (Calitzdorp), Kango en Dept Korrektiewe Dienste (beide Oudtshoorn). Hulle is egter te min hengelaars om n 12-man span in te skryf vir die liga. Hulle het 8 hengelaars per span. Maar die fynere detail sal ek nog daaronder uit "figure". Ek gaan by Eden aansluit sodra ek daar onder is.

En dan is daar blykbaar so massiewe soutpan aan die regterkant van die N2. Soos wat ek hoor is daar shad, kabeljou, galjoen en mosselkrakers onder andere in die soutpan. Sal maar altwee kante moet hengel om uit te vind;);)::H