Hi SSEC:WC Members and all interested Sealiners &n

LUPO wrote:
Wikus is the weather report still looking as bad for tomorrow?  Not sure if I should upgrade the size of the jerry-can from baby to MENEER size?::S

Fabio, still the same....big N/W...bring the Meneer can with.....lol

Ek weet net van 'n duik in die bumper wat daar was...die brannewyn vlek is lankal reg gemaak.....Hannes, sien jy my gister gesoek? Sorry, het my cell by die werk gelos en nou eers al die calls deur gekyk...

Sailfish

Sealiner
Hannes101 wrote:
Sailfish wrote:
LUPO wrote:
Hannes101 wrote:
Dit is uiterse poefie kondisies die naweek. sterkte kerels.
Nou wat is jou storie?  Why are you not coming this sat?  As the disciplinary person ( you)  i feel it is vitally important that you are present, especially for this sat as we will have both Wikus and Archer there. LOL
Dit sal die 2de keer wees. Die Disciplinary persoon moet twee manne by die scorcard uitdeel kies die oggend wat hom kan bystaan as daar n geval van n klagte is.  Komaan Hannes jy het jouself verkose gestel vir die amp en aanvaar op die agm. Ons verwag jou bywoning Saterdag.:fbash:fishn
dames waar kom julle daaraan dat ek nie saterdag hengel nie? huh:fbash
Ek weet nie waar die Dames daaraan kom nie maar ek is bly om te verneem jy gaan ons vergesel op die Sosiale dag!!:raine of :::S ons is daar!!:fishn

kaspaas

Sealiner
Sailfish wrote:
Hannes101 wrote:
Sailfish wrote:
LUPO wrote:
Hannes101 wrote:
Dit is uiterse poefie kondisies die naweek. sterkte kerels.
Nou wat is jou storie?  Why are you not coming this sat?  As the disciplinary person ( you)  i feel it is vitally important that you are present, especially for this sat as we will have both Wikus and Archer there. LOL
Dit sal die 2de keer wees. Die Disciplinary persoon moet twee manne by die scorcard uitdeel kies die oggend wat hom kan bystaan as daar n geval van n klagte is.  Komaan Hannes jy het jouself verkose gestel vir die amp en aanvaar op die agm. Ons verwag jou bywoning Saterdag.:fbash:fishn
dames waar kom julle daaraan dat ek nie saterdag hengel nie? huh:fbash
Ek weet nie waar die Dames daaraan kom nie maar ek is bly om te verneem jy gaan ons vergesel op die Sosiale dag!!:raine of :::S ons is daar!!:fishn
Manne, julle mag dalk nog blerrie spyt wees julle het die man as Disciplinary officer aangestel. Ek hoor gerugte dat hy sy skeidsregter fluitjie gaan saambring en dat hy Saterdag maklik Geelkaarte gaan uitdeel. En hy ontsien niemand nie. Die bogger het mos in Angola toegesien dat ek by geleentheid die Pienk hoed en Pispot kry omdat ek te veel deur die branders omgeslaan was. Dink net wat hy Saterdag kan doen as die water groot is.... Strafdoppe, hier kom ons... he he ::cavmn::cavmn::cavmn::cavmn::slo::slo::slo

Marthin

Sealiner
daai lyk soos net die stukkie klere wat ek nodig het om die pink stok look mee af te rond... ek bring een van my mieliebom springs saam, gaan vanaand rooiaas mieliepap kook vir groundfeed, en more n rietvlei stroppie gooi met wurm op die boonste hoekie en n mieliepit en rooiaas kappie.... vir boldip sit ek n witmossel sousie op...

LUPO

New member
:hyst::hyst:

Hannes, you should be giving yourself a RED CARD for allowing Wikus to get his hands on that picture.

:hyst::hyst::hyst:

DJP

Sealiner
Ek het hangklip ge-pre fish laas naweek...manne die babers was lastig, pencilbait aas op 'n 7/0... julle kan duidelik die "Hangklip" in die agtergrond sien...

Attachments

• F1.jpg
    F1.jpg
    57.4 KB · Views: 70

Fluffy

Senior Member
lyk my dit raak net erger.....dankie tog eks te broke om saam te kom...

Attachments

• untitled.JPG
    untitled.JPG
    67.3 KB · Views: 68

alwyn

Senior Member
Marthin wrote:
daai lyk soos net die stukkie klere wat ek nodig het om die pink stok look mee af te rond... ek bring een van my mieliebom springs saam, gaan vanaand rooiaas mieliepap kook vir groundfeed, en more n rietvlei stroppie gooi met wurm op die boonste hoekie en n mieliepit en rooiaas kappie.... vir boldip sit ek n witmossel sousie op...
Martin, wen net die kompetisie, dan is jy ontslae van daai pienk stok, maar met daai aas dink ek nie jy gaan dit maak nie:raine