Hi SSEC:WC Members and all interested Sealiners &n

kaspaas

Sealiner
Hi SSEC:WC Members and all interested Sealiners

Please take note of the Club’s Members meeting on Tuesday, 17 August 2010 in preparation of the Club’s competition on 21 August 2010 at Dapatsgat to Jock se Baai/Dawidskraal[/b] .

Date: Tuesday 17 August 2010
Time: 19H00 (Executive members meet at 18:00)
Venue: The Polo & Hunt Club, Durbanville

Please confirm if you will be able to attend.

All new and prospective members are most welcome.

Die klub se fasiliteite is in die middel van die resiesbaan in Durbanville. Ingang is in Race Course Road en baie duidelik gemerk. As jy by die baan se terrein indraai, draai onmiddellik regs en volg maar net die pad. Dis die lae geboutjies amper in die middel van die kompleks. Belangrik, dis nie die groot dubbelverdieping klubhuisgeboue onder links van die hoofingang nie.
Daar is ‘n kontantkroeg en die pryse is billik.

‘n Voorgestelde Agenda is ook aangeheg. Indien u enige items wil byvoeg, pm my asseblief.

Kaspaas
Klub Sekretaris
SSEC:WC
0727636100

Attachments

• Agenda Members 17-08-2010.doc
    39.5 KB · Views: 15

EXTREMIST

Sealiner
hi kaspaas

myself and the gang might not be able to make it to the meeting on tuesday night as it is ramadaan and i should still be feasting at that time. lol! i'll try my best to make the meeting but might be a lil bit late. but myself, snapper and firefly will definately be at the comp. ebs might not make it though, he cant function on a empty stomach.. lol!

thanks for understanding

Faheem

Hannes101

Sealiner
so kerel wats julle planne vir die naweek. die weather report lyk maar sleg dalk verbeter dit nader aan na die naweek toe.

EXTREMIST

Sealiner
Hannes101 wrote:
so kerel wats julle planne vir die naweek. die weather report lyk maar sleg dalk verbeter dit nader aan na die naweek toe.
gooi my line in and pray... lol! been doing my homework for this comp, hope it pays off..::S

Jis manne, ek sit nog met tikkol punte op die bord...ek sal moet plan maak...wie's almal by die meeting vannaand....ek is al dors.....::slo::slo::slo::slo:beer:beer:beer

Fluffy wrote:
Hoelaat begin jul meeting:)beer) voor die tyd?
Bestuur vergader al vanaf 18h00, dink hulle wil net 'n uur langer as ons drink....lol Ek sal seker net na 18h00 daar wees, ek wil eers so bietjie rondjaag op die perde-baan, laas was dit nog donker en ek kon nie lekker sien waar ek ry nie...die keer gaan ek met daai Navara/light k@k maak.....:spite:spite:spite:spite:spite:spite::jest::jest::jest:D:D:D

Tylos

New member
Kerels, ek is ongelukkig uit vir die een. Het al weer 'n projek by die huis wat moet klaar en die "cashflow" is maar skraal.

Sal 'n ander keer moet opmaak vir daai wurms Wikus, sorry. O ja, en baie geluk met Sat se mooi vangste.

kaspaas

Sealiner
Hannes101 wrote:
Die manne is maar stil. Bitter-min bonuspunte sover en verskeie 'regulars' het ander planne. Dis dalk net die geleentheid om punte te score!!! ha ha::S

Ja, lyk my ons gaan net 'n paar manne wees by die comp, die weer lyk maar ga-ga...wie volg vir wie???? Ek dink niemand het punte op die bord sover nie, die bonus dag gaan maar skraal, maar wie weet, as ons nie gaan try nie, gaan ons nie weet nie....lol

Julie 2010 maand wenner : Mobi Dick

Augustus 2010 maand wenner : ???????

Tylos wrote:
Kerels, ek is ongelukkig uit vir die een. Het al weer 'n projek by die huis wat moet klaar en die "cashflow" is maar skraal.

Sal 'n ander keer moet opmaak vir daai wurms Wikus, sorry. O ja, en baie geluk met Sat se mooi vangste.

Tylos, jy's nou seker net kwaad omdat daai bloed wurms wat ek in brannewyn laat lê het, nie gewerk het nie.....lol

::jest::jest::jest

Sailfish

Sealiner
Yes-yes -yes manne ek is nog hier!!!Gaan nou my derde bottel-proppie plat trap.::S::S::S Sien julle nou-nou!::balance::beer:beerAs ek so aan hou vat ek kortpad oor die polo veld vanaand.:hyst::hyst: