Hi Ek bou n aas boot... Ek het absoluut geen

Xavierw

Member
Ek is nie sekker of my boot dit gaan kan hou nie maar sal kyk.. weet hy hou darm 4 facebrick bakstene en is nog redelik stabiel, as dit gaan werk sal ek dit verseker gebruik..

willem wikkel spies

Moderator
Staff member
pasop vir net enige battery
n mens kry deep discharge batterye

n 20 amp battery is amper 3 keer die gewig van n 7 amp battery.

kan ook nie die foto sien nie, so kan nie help nie.

Fishnewbie

Senior Member
Xavier, ek was by al 3 Model Shops in Centurion. Model Mania naby die mall, is meer Heli's, selfde met die een by die golfbaan, en dan is daar High Flyer, which is self explanatory. Hulle almal verkoop net pre-assembled bote, en kry net parte vir die wat hulle verkoop. Het wel n chinese bait boat gesien by die een langs die golfbaan. Ek het gesien Loukie Bait Boats kan reel vir Postage van Items, so definitief die best bet.

Xavierw

Member
ek kan vir hom ook n u-joint masjieneer maar gaan eers kyk hoe werk n high-pressure pypie "flexi tube" sien die mense gebruik dit nogal heelwat. Ek monteer die Motor op n angle om die as en die motor se as in lyn te kry maar mens sal dit nooit perfek kry nie dis hoekom ek die flexi tube gaan gebruik.. ek het gesien n ander ou het n rev counter kabel gebryk en sy omhulsel.. dink dis n flink idee..moet nog al die dinge toets so ek is nie sekker nie..
bw_l_) so bootjie is meer werk en meer komplikasies as wat ek gedink het..

Unlimited

Sealiner
rev counter kabel? hoekom het hy dit gedoen? Janee daai alignment van die engine is moeilik, jy kan hom ge aligned kry maklik, maar sodra jy hom vas draai, trek hy uit alignment uit, ek sukkel nou so met myne... moet nog 1 dag sit en speel tot ek hom reg he

Unlimited

Sealiner
hier is n ander pryslys, dink die man is in pretoria iewers...

hoe lank dink julle sal n 10w solar panel vat om n 7 amp battery te charge?

Attachments

• 123.pdf
    144.2 KB · Views: 65

J_Bay

Sealiner
This is one of the coolest threads I've read for a while! I'm just curious, did you make the hull out of the for sale sign, and then just coat it in fiber glass??

I once read a thread on another site about guys who chop up for sale signs etc and then make little model planes out of them, they fly pretty well if done correctly, but I've never heard of someone making a boat out of it...This was some pretty good out of the box thinking!!

willem wikkel spies

Moderator
Staff member
die flex kabel gaan beter werk as n solid shaft, maar net seker hy is dik genoeg.

ek dink twee led is te min vir voor, ook soos voorgestel led op die kante.

Unlimited

Sealiner
verduidelik gou nie flex kable vir my asb? beteken dit daars n kabel tussen die motor en die prop? of het ek verkeerd verstaan

willem wikkel spies

Moderator
Staff member
unlimited

die flex kabel is maar soos n kar se speedo kabel, die grootste probleem met die aasbote op n reguit as, is die angle waarteen teen prop nou die boot moet rond stoot.

daar is nie genoeg spasie om die shaft horisontaal te le nie, dan kom daar ook water in die boot deur die propshaft.

gaan uit eindelik n paar fotos plaas van my setup wat ek gehad het.

kyk maar daarna en vra dan vrae

groete

ss

Attachments

• DSC09758.JPG
    DSC09758.JPG
    35.1 KB · Views: 323

Unlimited

Sealiner
ht jy nie n fuse daar in nie? of sien ek hom net nie raak nie? my shaft is n 2 piece as dit sin maak... dis waar ek sukkel met sy allignment

willem wikkel spies

Moderator
Staff member
ek het n starter relay gahad wat die motor direk met battery krag voorsien het.

onder daai relay was daar twee, 6 volt regulators  vat 12 volt en bring dit af na 6 volt vir die receiver.

twee vir n rede, as een sou oppak was daar n spare

Attachments

• DSC09762.JPG
    DSC09762.JPG
    43.1 KB · Views: 323