Ek bewe nog steeds as ek dink aan die laaste socia

Is julle in vir n somer social?

• JA

Votes: 0 0.0%
  • Nee

Votes: 0 0.0%

• Total voters
    0

Naruto

Sealiner
Timjan, doen solank recon vir ons manne wat later kom... Ek soek n volledige verslag as ek daar kom...haha!!!

Danievg

New member
Manne ek sal weens werks verpligtinge dit ni kan maak ni definitief volgende keer.

Hoop julle vang sommer sakke vol vis

CARP1

Sealiner
Ek sal vandag alles met Oom Johan reel.Hom sommer ook se dat jy al Vrydag oggend daar gaan wees.

En ek soek 'n oordentlike voerplek op 60m en op 90m,dankie.......:fbash

CARP1

Sealiner
Right menere,ek het nou net met oom Johan gepraat.Gevra vir 150m oewer wat die bome insluit.Hy se dis geen probleem nie.

TimJan,ek het hom ook gese dat jy al Vrydag oggend daar gaan wees,en ek en Gerard Vrydag middag.

Brug,as jy oor die staalbrug ry in Oranjeville (oppad Villiers toe),is dit die 2de groot grondpad wat regs uitdraai.As jy 'n bordjie sien wat se "Durban 22km",dan het jy te ver gery en moet jy omdraai.....

Naruto

Sealiner
Jy ry reguit aan met daai grondpad tot hy n draai maak na regs. Jy gaan n bord sien aan die linkerkant wat se "Geen hengel". Dis waar ons ingaan. Dan ry jy nog af met daai pad tot jy n huis kry. Weet nie of jy eers moet aanmeld daar nie...

CARP1

Sealiner
Ek sal jou die voerplek vergewe as jy 'n yskoue enetjie reg het vir my as ek daar aankom Vrydag middag.....;-)