Ek bewe nog steeds as ek dink aan die laaste socia

Is julle in vir n somer social?

• JA

Votes: 0 0.0%
  • Nee

Votes: 0 0.0%

• Total voters
    0

gerard10

New member
Naruto nee ek wil net uit die stad uitkom en rustig in die natuur wees met 'n koue een en stokke in die water.

Carp1 het jy al met oom johan gereel?

CARP1

Sealiner
Ek het verlede Donderdag of Vrydag met hom gepraat,en hy het gese alles is reg.Ek wil in elk geval net weer met hom confirm vandag,maar sy foon lui net.Sal aanhou probeer tot ek hom kry en dan op die thread reply.Maar sover ek weet is alles 100%.

CARP1

Sealiner
Boys,ek kry nie die oubaas in die hande nie.Ek het 2 nommers vir hom,en albei lui net.Maar soos ek gese het,ek het alles verlede week met hom bevestig,en hy het gese dis reg.

TimJan,jy ry al more oggend deur?

CARP1

Sealiner
Dan bou ek sommer my eie eiland net daar......

Ek wil vir TimJan my cell nr gee.Dan kan hy my net 'n lui gee as hy daar aankom more oggend.

Hoop hy is darm op Sealine vandag.

Bruggie

Sealiner
hallo almal, ek is nou al so lus vir vis ek sit hier by die werk en dink al my ass en afstand en soo aan!!!

ek gaan tel vanmiddag my nuwe(2 hanse) bakkie op en kom met hom deur more!!!

Bruggie

Sealiner
sorry ek is so stil deesdae, maar om by n nuwe werk in te stap....n stocktake te hê en dan n nuwer sisteem te implimenteer is nie speletjies nie. Ek kry party keer nie eers kaans om toilet toe te gaan vir die hele dag nie. Jy raak so besig dat jy van jou blaas vergeet en dan as jy huis toe gaan op die highway en jy sit in verkeer vas, dan sê jou blaas vir jou dat jy in die volgende 10sec by die toilet moet uitkom!!:?:?

CARP1

Sealiner
dink al my ass en afstand en soo aan!!!

Sjoe Brug,ek weet mense se jy moet jouself like,maar dink jy nie jy gaan nou bietjie te ver nie.....?

BCEC

New member
Ai ai ai! Dinge ook maar baie woes vir my so einde van die jaar en kry nie eers kans om in te log nie wat nog van visvang. Enjoy manne en drink maar 'n koue enetjie op ons arme sotte wat nie daar of "for that matter" langs enige waters kan sit die naweek nie. Wonderlike naweek vir jul. Cheers

CARP1

Sealiner
BCEC wrote:
Ai ai ai! Dinge ook maar baie woes vir my so einde van die jaar en kry nie eers kans om in te log nie wat nog van visvang. Enjoy manne en drink maar 'n koue enetjie op ons arme sotte wat nie daar of "for that matter" langs enige waters kan sit die naweek nie. Wonderlike naweek vir jul. Cheers

Thanx meneer

Sal 'n yskoue op julle drink,en hoop julle kan die volgende een maak.