Any ideas?

Enigma

Moderator
2 Weekends ago we fished Oranjeville with our and Vereeniging Club comp.

No snagging and we weighed bags of 46 and 43 fish

Inloop is a great place to fish but if you're pushed into the stone ridges the your snagging at Oranjeville will be a walk in the park compared to what can happen at Inloop

Boschkop is also a good venue with clean water and accessable roads (just before Steyns)

MarvelousMark

Senior Member
Hi all.

Why don`t we wait as Enigma sugested and see where the fish are bitting first.!!

Especialy considering that its starting to become a little cold so fish are a bit unpredictable when it comes to the bite, and also if its only going to be a one day affair it would make even more sence to follow this approach.!!

It would also be nice to try out and learn a differant venue other than the one wev`e already been to..!!::happyd:

Pl`s feel free to elaborate..

Enigma how did your fishing comp go on the weekend of the 25th..?

MarvelousMark

Senior Member
Enigma..!! found your report under news and reports section so ignore my question please..

And congratulations to you and Marius on 3rd spot, especially since the peg you were fishing was not the best.!

Naruto

Sealiner
Gertus, why not beat the venue that kicked your butt? Go back a shed the ghost that haunts you...

Naruto

Sealiner
Gertus, this way you can win the next clubcomp. Or are you going to let this venue beat you? There sis good fishing at Boschkop. I can guarantee you a good days fishing.

Naruto

Sealiner
Hemp seed is for specimen anglers. Met jou komp daar, het jy erties probeer? EN mielies? Ons het al baie karp daar gevang met erties.

Waldok

Senior Member
Ek dink die sleutel woord vir die volgende social is DIEP WATER !! Dit gaan koud wees, en die visse gaan diep wees.

Use it, don't use it.

Brakkanjan

Senior Member
Kan steeds nie se of ek die volgende meet kan maak nie, maar 'n oop kole plek met diep water is Kruger Plaas reg oorkant Tago.

Het al mooi karp daar getrek met molasse broodjie backing en erties.

Blykbaar volgens oom Johan Kruger die eienaar is daar 'n ou rivierbedding wat maak dat die water so diep is.

Hou ingedagte ;)

Unlimited

Sealiner
waar is die UJ presies?
Is die social oop vir manne wat katte wil vang?
Dit nou n dag of n naweek ding?
Eks nogal erg lus om weer kollege plaas toe te gaan, maar my usual vismaat haat die koue, en ek nie juis die tipe wat op my eie sal gaan vis nie.

wykie

Senior Member
Narito ek stem saam met jou oor uj. Se gou vir my iets al is die komp dan net een dag gaan jy nogsteeds oornag daar want ek oorweeg dit???

Naruto

Sealiner
Ek sal dit oorweeg om oor te slaap. En ek sal self n paar babers wil vastrek as daar n kans is. Soos die weer nou lyk, het die reen darem nou opgehou. So dit beteken ons gaan lekker hengel.

Naruto

Sealiner
UJ is links van die damwal soos mens van vereeniging af kom.

Attachments

• UJ map.jpg
    UJ map.jpg
    31.6 KB · Views: 120