Add your name to the list if you want to join us.

CARP1

Sealiner
Goeie more,menere.Baie dankie vir n great naweek.Dit was lekker om julle te kon ontmoet en lekker te chat.Geluk aan die manne met die mooi vis.Boys,vir julle wat nie daar was nie,ek hoop julle is daar vir die volgende een.

CARP1

Sealiner
Soos Bakkies gese het,dit was wragtig koud.My kar was so teen 9 uur in die aan spierwit geys.Die arme ding het nou n identiteits krises.

Naruto

Sealiner
Ek moes Vrydag by die huis wees want my suster het verjaar... En toe hoor ek hoe sukkel die ouens en besluit toe maar om eers bietjie te wag met die visvang tot ons volgende klubkomp by Joggie Nel. Sien baie uit daarna.

CARP1

Sealiner
Naruto,ek het seker eers teen 10 uur in die oggend half mens begin voel.Ek is nou klaar tot begin September.My middeljare begin my nou inhaal...

Naruto

Sealiner
CARP1 wrote:
Naruto,ek het seker eers teen 10 uur in die oggend half mens begin voel.Ek is nou klaar tot begin September.My middeljare begin my nou inhaal...
Haha! Ek wil nog in volgende maand n oornag sessie doen by die vaaldam. Maar ek gaan verseker n venue soek wat ek weet winter vis het. Moet by PB verbeter voor september.

CARP1

Sealiner
Ek stem,Unlimited.n Klient van my was Saterdag en Sondag by Oberon,en hy se hulle het baljaar onder oordentlike Karpe.My volgende winter trip sal beslis Harties wees.

Brakkanjan

Senior Member
Naruto, laat weet my....Miskien kan ek by julle aansluit as dit in orde is ;) Ek wag in spanning vir julle report!

Great stuff ouens.

Oh ja ek ry Saterdag see toe vir 2 weke ::S

Bottie

Member
Brakkanjan wrote:
Naruto, laat weet my....Miskien kan ek by julle aansluit as dit in orde is ;) Ek wag in spanning vir julle report!

Great stuff ouens.

Oh ja ek ry Saterdag see toe vir 2 weke ::S
Gou maak Brakkanjan, die sardiens begin loer.

CARP1

Sealiner
Brak se aandele het nou net vrek baie gedaal...sies man,dit was nie baie mooi van jou nie.,:).Jy moet dit geniet,ou maat.Ek sien die 1ste Sardiens het vandag begin uitkom.

Brakkanjan

Senior Member
Ho Ho Ho!

Sal as dit warmer is die outjie gebruik vir baber.

Oom Bottie ek het die run vir 'n hele paar jaar gevang, absoluut chaos, mis hom nou net net vir 4 jaar. Hopenlik vang ek hom weer in 2011, daar word klaarblyklik voorspel dis die grootste een in 30 jaar.

Hoekom is Bruggie so stil vandag?

Attachments

• S5002323.JPG
    S5002323.JPG
    45.4 KB · Views: 164

Bruggie

Sealiner
Hi Manne...dit gaan hectic hier by die werk. Ons is besig om warehouses te skuif. Ek sal sodra ek tyd kry sal ek n report van my kant af post. SORRY julle.

gerard10

New member
Hello ouens.

Soos Bruggie se dit gaan woes by die werk maar hier is my report.

ons her Donderdag net na 6 die oggend by Aqua Via gekom dit was nog mooi koud gewees maar baie belowend gelyk. Tente begin opslaan om die vrouens gelukkig te hou, so by 10uur se kant het die wind erg begin waai en nie opgehou tot die middag laat nie. Stokke is eers in teen 3 uur se kant weens die wind. ons het niks gevang vir die dag nie.

Vrydag oggend was dit vrek koud maar die vis het stadig begin byt en die wind het weer opgekom en eers laat die middag bedaar.

Saterdag na die koue vront verby was het die dae lekker "warm" maar die vis baie stadig.

Sondag was die beste dag baie ligte wind maar soos gewoonlik is dit die dag wat jy moet ry.

in totaal het ons 9 vissies gevag vir die naweek almal tussen 200g en 1kg. Hulle was nie groot nie maar dit was lekkerder as om by die werk te wees.

Bruggie my dogterjie vra nog steeds wanneer kom haar maatjie met sy bal speel.

Dit was aangenaam om meeste van die manne te ontmoed.

Ons moet weer so maak.