To all Kayak Anglers

Christian

New member
Hi, does this comp have a limited amount of people that may take part making it necessary to book or can we just pitch up, pay and go fish? I am 95% in.

JG Swart

Senior Member
As long as you are on a kayak you can pitch up between 4 and 6 on competition day. Must be registered for compo before 6.

Keep watching the thread for the place to register and weigh in.

Try and spread the word around.

JG Swart

Senior Member
Sure thing, just hope for weather and good outcome for competition.
Will be nice if it could be a annually thing.

Just finished building a live well for yak specially for using on rivers and lagoons.

Yes, thanx for keeping us updated. Does the comp fee include the licence for fishing on the river for the day, or do we need to get it before hand at the local shops? It's Gona be exciting and nerve wrecking in that big river.

JG Swart

Senior Member
You do not need any other licences exept your saltwater fishing and vessl licence. The fee are only for competition. Some of competition money are going to NSRI for being on standby.

JG Swart

Senior Member
Will adsvise you guys to get all licences before hand. Witsand is a small place and postoffice can run out of licences

Johnny Swart

New member
Jy benodig geen lisensie op die Breederivier vir n kayak nie. Net jou see hengelisensie as ook jou seewaardigheids sertifikaat vir jou yak.Die kompetisie word aangebied deur die Witsand Fees se feeskomitee.Inskrywings geld gaan aan die NSRI stasie 33 Vir verblyf kontak my gerus Ons hoop om heelwat van jul manne met jul yakke hier te verwelkom en glo ons dat jul dit sal geniet en heelwat vis sal vang.Die rivier is op die oomblik n bietjie vuil,maar behoort oor 14 dae reg te wees,so die tyd van die kompetisie behoort alles reg te wees vir goeie hengel.Die doel van die kompetisie is om jul sport hier bekend te stel asook om ons rivier en see aan jul bekend te stel.Ad jy die oggend wil gaan hengel en die see is aan,kan jy hier altyd met veiligheid nog jou gaan genietop die rivier.Ons beoog om dit n jaarlikse instelling te maak mèt n groot kompetisie net vir yakke.
Ons hoop om baie van jul hier te ontvang. Inskrywings kan met my bevestig word.

JG Swart

Senior Member
Dis eintlik n Bouyency sertifikaat, maar dink nie hulle kyk al daarna nie.
Dis dus jou hengel lisensie en lisensie om vaartuig te hanteer. Kyk maar op die papier wat jy moet invul vir jou lisensie, dis albei daar op.
Oja en ook natuurlik addisioneel as jy wil aas uithaal en livebait gooi.
Nie nodig vir flares op rivier nie.

Raak sommer depresief want ek moet ook nog myne gaan hernu.::cavmn

Gelukig verval Al my permitte eers in november. So moet net die vaartuig een byskaf. Hoeveel anker tou dink julle sal mens benodig? Miskien so 25m? Het julle fishfinders op?

JG Swart

Senior Member
25m meer as genoeg. Ek het finder op en van die ander ouens het ook op.
Nie regtig nodig vir finder nie.
Ken die Breede goed en sal enige ou wat my vra mooi help.
Hoop vir teminste 20 ouens wat sal deelneem. Die Suid Kaap klub is so 9 ouens wat definetief daar gaan wees.
Meeste ouens vang maar saam met mekaar.

As ek mag vra, met wat se yak kom jy vang en wat is jou experience. Eintlik wil ek weet hoe ver is jy bereid om te roei?

Ek het breede Al paar keer gevis. Wade gewoonlik so heup diepte naby Groenpunt? Was maar nog net so twee jeer in Sandvlei met my kayak. Dit is n fluid Chumani. Gan ook met lewendige harders vis en vir grunter. Ek gee nie om om te roei nie. Ek is maar net 36 jaar oud.Sal nie very verderr as groenpunt wil roei nie.is daar mooi kabeljou plekke voir dit?

JG Swart

Senior Member
Nee man, dan ken jy mos die gate.
Ek sal seker tot by karoolskraal gaan.
Die water stoot die oggend so kan op drift, en draai weer vir sak die middag.
Gaan self n hardertjie sleep vir n kabbeljou.

Ja, dit is goed vir leeries ook. Het ook gesien due water gan stoot in die ogend. Waar is karoolskraal? Dink jy my chumani sal hanteer? wou nie te groot met kayak gan nie, want ek is nie n groot ou nie. Sien u it daarnaa en dit sal leker wees as hulle dit jaarliks doen. Sal seker net die aand kamp. Sal my harders en die core midag Al kry. Wil nie nog tyd daarmee mors vroeg ogend met sonopkoms nie.

JG Swart

Senior Member
Glo dit of nie, 3kwart van die Suid kaap klub het plastiek yaks.
Jy sal fine wees op joune.
Karoolskraal is so 6km rivier op. Net voor kragdrade.
As ek voorstel kan maak en indien jy gaan drift.
Kry vir jou n droge anker. Dan dryf jy darm stadig genoeg om n krewel op die bodem te kry.

Dankie vir die inligting. Ek weet net van die een wat soos n windkous lyk. Ek sal so bietjie daai anker google. Ek het gesien mens dryf somer baie gou weg net met wind en sal baie erger wees met gety.