Social Koppies 19-20 March 2011

AcidHouse

New member
If nothing comes up, I shall be there.  Call me on 0832834170 and I can tell you, or remind me on Fri and I shall tell you.

CARP1

Sealiner
Ek wou nou net se.....;-)

No wonder you get to 200m.Serious casting tool that.

Ill see over the weekend.Ill probably wind the Okuma's up properly for the 1st time,and then Ill see what they can do.

Brakkanjan

Senior Member
Ek hengel 2 tipes leaders manne

1. XX se brown Cameleon 20 LBS. Ek gebruik ook dieselfde lyn vir my stroppe se skaglyn.[/*]
  2. Dan natuurlik gebruik ek ook Awa Shima se .4mm lyn. In die 20 KG breekkrag. Tuff as nails en knoop ook baie maklik. Jy kan groot sinkers hard cast sonder om te worry.
[/*]
My hooflyn is die XX se 7 LBS. Hy is goedkoop om te vervang en hou ook lank. Ek sal later die ander spoele vervang met 'n 10 LBS vir die dae wat jy kwaai haak of as daar beter tipe babers is.

Koppies dam:

1. Duiwels en Vaaldam[/*]
  2. Molasse en Banjo(Skud strop in Vlapoeier)[/*]
  3. Perdeby en FX[/*]
  4. Almond en Strawberry
[/*]
Iemand het my die naweek vertel om weg te bly van groen Flouro, trek klaarblyklik baie geelvis.

As ek kan maak sal ek nie worry oor Canoes nie :kaykak , gaan nie lyne inroei nie, ek wil rus ;) Ek word weer mens by die dam.

Ek het 'n hele paar vliegmiere gevang, goed is so skaars soos hoendertande. Sal julle nog laat weet!::S

wykie

Senior Member
weet julle manne dat die 21ste n vakansiedag is en dat dit beteken dis n lang naweek wanneer ons gaan visvang! ek het dit nie geweet nie

Bruggie

Sealiner
Welkom by ons Wykie!

Ja ek beplan om die Vrydag middag na werk te ry en eers die Maandag oggend/Middag terug te kom. Ek moet opmaak met die visvang aangesien ek nie een keer die Desember gehengel het nie!!

CARP1

Sealiner
Hel,Acid....Eish.....

Ive luckily never broken a rod.A friend of mine broke a Dunn many years ago.It took him almost 6 months before he could actually cast 100% again.that "snap" just stayed in his head.

Bruggie

Sealiner
Kan wees ek is nie seker nie, maar nou dat jy dit noem het ek al mense sien laat inkom!

Waar het jy uitgevind?

CARP1

Sealiner
Een van die ouens by die werk gaan gereeld soontoe.Ons het vanoggend begin chat oor Koppies toe hy dit vir my se.

Ek sal met Shino en Osie reel oor wanneer ons ry.Dan kan ons drie sommer die konvooi-ding van die Woes Rand af doen.

CARP1

Sealiner
Hy reken Koppies is beter as Bloemhof.Hy bly 10min van Meerhof af,maar ry eerder 200km Koppies toe as Meerhof toe.

En hy het die foto's om dit te back.

Bruggie

Sealiner
So ek is nie die enigste een wat so dink nie!! Almal dink ek is mal as ek so sê.

Anyway, kan hy dalk fotos post??

CARP1

Sealiner
Die goed is op sy selfoon.Sal hom bietjie vra om te bring.

Hy gaan juis Koppies toe dieselfde naweek as ons.Probeer hom oorreed om ons te join.

Naruto

Sealiner
Ek stel voor ons sit hier. Daar is n ablusie blok en dis nice water met n groot oewer. Het al n 3.7kg daar gevang.

Attachments

• Koppies.jpg
    Koppies.jpg
    12.5 KB · Views: 120