Sharky2 wrote:

As julle my mooi vra sal ek julle ook se waar om dit te koop vir die manne wat in boksburg is.

As julle my mooi vra sal ek julle ook se waar om dit te koop vir die manne wat in boksburg is.

Sharky2 wrote:
Ek vra jou BAIE mooi.As julle my mooi vra sal ek julle ook se waar om dit te koop vir die manne wat in boksburg is.
... he already said ... Western AccessoriesApologies. Was trigger happy. Edited my post.JustPlainSHARK wrote:Sharky2 wrote:
Ek vra jou BAIE mooi.As julle my mooi vra sal ek julle ook se waar om dit te koop vir die manne wat in boksburg is. ... he already said ... Western Accessories
I now buy almost all of my tackle from Johan - I got my first basic TCP mix from Johan.misguide wrote:
Apologies. Was trigger happy. Edited my post.JustPlainSHARK wrote:Sharky2 wrote:
Ek vra jou BAIE mooi.As julle my mooi vra sal ek julle ook se waar om dit te koop vir die manne wat in boksburg is.... he already said ... Western Accessories
By the way Misguide, why don't you buy from Johan Keet in Boksburg? Bit cheaper as well.
I use the regular purple methylated spirits - I even vave bleeding floaties which I made from it.Dankie aan almal se raad oor die pitte en TCP. In plaas van Surgical Spirits, kan ek my vrou se pers spirits steel uit die kombuis-kas en dit gebruik? vvidevb