Notice:- SSEC:WC Meeting 16 March 2010

Marthin

Sealiner
Is eenvoudig... As jy n seuntjie het hoef jy net oor een lightie te worry. As jy n dogtertjie het moet jy oor die hele wereld se lighties worry.

Sailfish wrote:
***Galjoen*** wrote:
killer strepie wrote:
Sailfish wrote:
Ek dink die kleine Killer strepetjie gaan nog vir julle manne gryshare gee. Nie eers gepraat van die ander klein woelige Strepetjie nie. Wel tenminste weet ek van twee manne wat rustig gaan staan en hengel en nie wonder wat maak die blikskotteltjie nou nie.:spite:uzi:dban::dban::dapp::dapp:::rofl:::rofl:
Die Strepie pa's het g'n worry's nie.............die manne met die dogters moet worry.lol
al waaroor ek worry is oor wat met die laaitjies gaan gebeur as pa in die ronte is......:ssswim::ssswim::ssswim:

Jy moet so bietjie jou ouderdom nou in gedagte hou en hoe oud jy gaan wees as jy daai laaities wil trughou. Ek dink hulle dop jou soos n skilpad om. Gaan jy hom dan met jou kierrie en loopring jaag??? Jy en mamma gaan al in die ouetehuis wees dan is sussie nog op skool.::SBesef jy dat jy 50 gaan wees as sy 17 word!!!!!:fbash

Ek wil nie eers van Mnr. Wiid praat nie. Hy is nou al grys en sal seker agter die mannetjies aankruip of rol as sy dogter 16 is. Hunting season is oop vir die Klein Strepie mannetjies en met julle ou ballies dan is die prooi vir easy takings.:hyst::hyst:::balance:

^

OupaGaljoen

ekskuus tog oupa Saily, ek sal weights doen tot ek 100 is, k@k sal hulle k@k.....::cavmn::cavmn::cavmn::cavmn::cavmn

Attachments

• Galjoen  Koekemoer.jpg
    Galjoen Koekemoer.jpg
    43 KB · Views: 50

Sailfish

Sealiner
Bhahaha. Mooi een Wikus. Ek was altyd meer banger vir die meisies se ma's as die pa's.Daai meisiekinders van julle almal sal A-OK wees. Hulle het almal great ouers.Die selfde kan ek se van die beesies se pa's. Julle is almal super hengel pelle.

Sailfish wrote:
Bhahaha. Mooi een Wikus. Ek was altyd meer banger vir die meisies se ma's as die pa's.Daai meisiekinders van julle almal sal A-OK wees. Hulle het almal great ouers.Die selfde kan ek se van die beesies se pa's. Julle is almal super hengel pelle.

....moenie worry nie Oupa Saily, ek ook....lol

Dieselfde aan al die sealine pelle....julle is great tjommas!!!

Sailfish wrote:
Dis die ou Hein wat ek ken::S::S

Strepie

Sealiner
Sien julle Dinsdag kan nie wag vir volgende naweek nie. Daar kom nogsteeds mooi vis orals uit so kom ons hoop dit bly so.

Mangi

Sealiner
Ruaan, lekker om 'n slag jou weer online te sien! Die weer vooruitsig lyk nie sleg vir volgende naweek nie. Miskien bietjie reen wat deurkom, maar kan 'n goeie ding wees!

Groot vraag vir daai naweek: Waar gaan ons social en die rugby kyk? Owl's Pub?

Hannes101

Sealiner
Vir die wat belangstel om bytedrae tot die hengel voucher van Alpha Pro, skud daai pienk varkies en bring die tjing tjing na die meeting toe. Daar sal ons besluit wie verantwoordlik gan wees om die voucher te kry.