Notice:- SSEC:WC Meeting 16 March 2010

kaspaas

Sealiner
Hi SSEC:WC Members and all interested Sealiners

Please take note of the Club’s Members meeting in preparation of the Club’s competition on 20 March 2010 at Pearly Beach

Date: Tuesday 16 March 2010
Time: 19H00
Venue: The Polo & Hunt Club, Durbanville

Please confirm if you will be able to attend.

Die klub se fasiliteite is in die middel van die resiesbaan in Durbanville. Ingang is in Race Course Road en baie duidelik gemerk. As jy by die baan se terrein indraai, draai onmiddellik regs en volg maar net die pad. Dis lae geboutjies amper in die middel van die kompleks. Belangrik, dis nie die groot dubbelverdieping klubhuisgeboue onder links van die hoofingang nie.

Daar is ‘n kontantkroeg en die pryse is billik. 

Die voorgestelde Agenda is aangeheg. Indien u enige bykomende items daarop wil plaas, pm my asseblief

Kaspaas
Klub Sekretaris
SSEC:WC
0727636100

Attachments

• Agenda Members 16-03-2010.doc
    40.5 KB · Views: 12
killer strepie wrote:
***Galjoen*** wrote:
Manne, julle moet lekker meeting hou, ek gaan dit nie kan maak nie. Dis my girl se eerste b-day.....sorry manne, geniet dit!!!
Jy praat mos twak hier, dog jou dogtertjie verjaar die naweek van die PB comp.........

hoeveel verjaardae het sy.lol

ek los die twak praat vir die ou ballies wat nie weet hoe om ........

Sy verjaar die 16de en haar partie word die 20ste gehou.....eina

Sailfish

Sealiner
***Galjoen*** wrote:
killer strepie wrote:
***Galjoen*** wrote:
Manne, julle moet lekker meeting hou, ek gaan dit nie kan maak nie. Dis my girl se eerste b-day.....sorry manne, geniet dit!!!
Jy praat mos twak hier, dog jou dogtertjie verjaar die naweek van die PB comp.........

Sy is te jonk nog om te weet wat aangaan. Jy soek net n verskooning om dop te vat. Hahaha. Terg sommer Wikus. Baie geluk met jou dogter se komende eerste geboortedag herdenking. Mag sy jou baie grief nog gee en jou baie van die water weghou as die buurt se mannetjies begin pla. :fbash:hyst::hyst::hyst::hyst::hyst:::craz

Sailfish wrote:
***Galjoen*** wrote:
killer strepie wrote:
***Galjoen*** wrote:

Sy is te jonk nog om te weet wat aangaan. Jy soek net n verskooning om dop te vat. Hahaha. Terg sommer Wikus. Baie geluk met jou dogter se komende eerste geboortedag herdenking. Mag sy jou baie grief nog gee en jou baie van die water weghou as die buurt se mannetjies begin pla. :fbash:hyst::hyst::hyst::hyst::hyst:::craz
:hyst::hyst::hyst:...hey oupa, moenie dat ek nou al begin worry nie.....lol Dankie vir die wense!!! Gaan al my visgoed verkoop en begin guns koop....:uzi:uzi:uzi:uzi:uzi

Mangi

Sealiner
Jy het nie guns nodig nie jong, nooi net al die members van SSEC:WC om daar te wees wanneer 'n jong lat jou dogter vir die eerste keer wil uitvat.

En dan laat ons hom mooi verstaan wat met hom sal gebeur as daar iets met haar gebeur! LOL! Dink die mannetjie mag dalk net homself bevuil!

JasonF

Sealiner
Yip, hulle se as jy n seun het, het jy net een totie om oor te worry. Maar as jy n dogter het, het jy die hele buurt se toties om oor te worry.

Seawiid

Senior Member
Mangi wrote:
Jy het nie guns nodig nie jong, nooi net al die members van SSEC:WC om daar te wees wanneer 'n jong lat jou dogter vir die eerste keer wil uitvat.

En dan laat ons hom mooi verstaan wat met hom sal gebeur as daar iets met haar gebeur! LOL! Dink die mannetjie mag dalk net homself bevuil!
:lol:1   Take him reefdancing instead.

Mangi wrote:

goeie idee Mangi!!!!!!!!!!!!

:clap12:clap12:clap12:clap12