Hengel kaste

Jake the Snake

New member
Sjoe maar dit Thread is besig om my seriously jaloers te maak. Maar ek moet se julle manne het darem maar pragtige kaste. ::respekt: Gan sommer nou vir my een bestel van G2/Simply wood af....::S 

Ek sien meeste van julle het almal dieslefde botteltjies met julle dips en so vorrts. Waar kan die in die hande kry. As ook daardie klein bottletjie vir jou Floaties/Mielies.

connas

New member
middag se mense

ek het sopas besluit dat ek kyk of ek nog kan houtwerk doen ek het dit 4 jaar laas gedoen op skool ,
ek beplan om vir my n netjiese kas te maak , maar ek het geen idee watter vorm ek dit wil maak nie , n 2laai n 3 laai of net dat dit n deksel met afskortings moet he nie , as daar enige iemand is wat my dalk kan help om my keuse te maak sal ek dit waardeur , ek wil al my hengel gerei op standaard bring nou want wil januarie by bloemhof club inval met n banggg hahaha nee ni sommer nie ek sal eers n biekie ondervinding moet opbou hoopelik sien ek van julle in die competiesies

LeonK

Member
connas moenie haastig wees nie aangesien dit baie geld is wat jy gaan spandeer op n kas.

kyk/shop rond tot jy iets sien wat by JOU hengel gaan pas en wat jy gemaklik gaan vind. beplan voor uit ne koop daarvolgens.
moenie dieselfde fout maak soos baie van ons gemaak het nie......eers hier by die 3de kas begin die uitleg sin maak.
beplan ju uitleg reg van die begin af dan sal jy nie sommer weer n kas koop nie.

LeonK

Member
connas moenie haastig wees nie aangesien dit baie geld is wat jy gaan spandeer op n kas.

kyk/shop rond tot jy iets sien wat by JOU hengel gaan pas en wat jy gemaklik gaan vind. beplan voor uit ne koop daarvolgens.
moenie dieselfde fout maak soos baie van ons gemaak het nie......eers hier by die 3de kas begin die uitleg sin maak.
beplan ju uitleg reg van die begin af dan sal jy nie sommer weer n kas koop nie.

Naruto

Sealiner
Welkom Connas,

Sjoe dis nou n vraag daai... Dit hang maar af van persoonlike voorkeyr eerstens en dan watse tipe hengel jy wil doen. As jy so na almal se antwoorde lees op ie post kry mens nogal n goeie idee wat die manne se denkwyse is oor dit. Ek sou se wag eers tot jy saam met die klub begin hengel voor jy jou kas bou. Vra soveel vrae as moontlik en steel bietjie met die oe...lol! As daar dalk n kas is wat jy van hou kan jy sommer afmetings ook kry... Eks nou al drie jaar saam n klub en gaan nou volgende jaar my eerste behoorlike kas koop. My huidege kas het ek self gebou en die arme ding het nou al n paar keer verander...

LeonK

Member

GertV

New member
Ek het my eerste viskas 20 jaar gelede gemaak. Daarna het ek 4 ander gemaak en elke keer is die uitleg anders. Verlede jaar het ek by Graham van G2 Industries vir my 'n 2 laai kas en battle box gekoop. Gaan kyk gerus op hulle webtuiste watter kaste is beskikbaar. daar kan jy ten minste 'n idee kry hoe om jou kas te maak en na watter uitlegte.

Attachments

• MY VISKAS.bmp
    900.1 KB · Views: 162