Hallo Guys Decided to post a few photos in sequen

Bingo

Senior Member
Sal dit waardeer Renier, ek kan niks verder doen sonder my Motor nie. Hoe vinniger ek die skok van die ou rekeningtjie kry hoe beter. Wil met alle geweld weer teen einde van die maand terug op die water wees...

:fishn

snotslang

Sealiner
jan ek het nie vergeet nie,ekt gister vir shaun gebel,en hy het gese daar was dringende werk wat hy moes uitkry,maar jou motor is 1ste op sy lys vir die weekek gan weer more gou daar by hom om dan sal ek hom weer se

Bingo

Senior Member
Dankie Renier, hopenlik kan ek die motor teen die einde van die week kry. Peter op die oomblik besig met die maak van my voorste seat en baitbox. Het die naweek die trailer se winch gelig en die boot effens terug geskyf op die trailer.

Stywe Lyne...:fishn

Bingo

Senior Member
Rings stuck on bottom piston...

Hopefully not to expensive to fix. No damage to crankshaft, piston or powerhead.

Bingo

Senior Member
Peter ( Whereto ) busy sanding the " Boombox " - front seat with two watertight compartments and insulated bait-box in the middle...

Attachments

• DSC00660.JPG
    DSC00660.JPG
    41.9 KB · Views: 380

Patrick

Sealiner
Nice design you have there. Looks lekker practical and you're utilising that space well.
I definitely want to see her upclose when she is done.

Bingo

Senior Member
Nee Renier, ek kry al nagmerries oor die motor. Voel al vir my ek gaan nooit weer die water sien nie. Hopenlik bel Shawn more en se die motor loop...

Dorado75

Sealiner
Found this on gumtree, looks like a bargain! Think its identical to your boat mr Bingo at a very very good price!!!

http://capetown.gumtree.co.za/c-Boats-Jet-Skis-boats-jet-skis-Skicraft-15-Foot-4-5-meter-in-brand-new-condition-W0QQAdIdZ229803430