Great day guys ,got very good feedback from the sealine guests that I brought with to come learn some...,just a shame that the sea was not working with the anglers,weereens dankie vir almal wat die dag moontlik gemaak het...maak weer so
Slymslak
where is the hobbit now...vir die wat nie kan sien nie...'n boer maak 'n plan....
dankie Mangi, sal hom 'n pm stuur!Wikus, as ek dit nie mis het nie was dit ChrisVN met die videocamera.
***Galjoen*** wrote:where is the hobbit now...vir die wat nie kan sien nie...'n boer maak 'n plan....

craig myburg wrote:***Galjoen*** wrote:where is the hobbit now...vir die wat nie kan sien nie...'n boer maak 'n plan....
I could have been standing on two chairs and your boep and I still would not have seen over the table.

craig myburg wrote:***Galjoen*** wrote:where is the hobbit now...vir die wat nie kan sien nie...'n boer maak 'n plan....
I could have been standing on two chairs and your boep and I still would not have seen over the table.

:mermwith Galoen and DJP giving the words there we could all see but the another small man could not see a thingMangi wrote:craig myburg wrote:***Galjoen*** wrote:where is the hobbit now...vir die wat nie kan sien nie...'n boer maak 'n plan....
![]()

Wikus dit was Chris wat die video geneem het, want ek kon nie die presentation kyk nie aangesien ek op nanny-service was. En toe eers saterdag aand dit kon sien. En ek het nogsteeds darem 2 Galjoene(tjies) gevang. Ok ek moet bieg ek kan nog nie so ver cast soos julle nie en daarom vra ek maar my hubby om te help. En ek het daai twee gevang sonder enige rooiaas naby!!!!
:merm
O en baie dankie vir 'n wonderlike dag! Dit is regtig lekker om saam met julle ouens te kuier!![]()

O en baie dankie vir 'n wonderlike dag! Dit is regtig lekker om saam met julle ouens te kuier!![]()

As ek so na die foto kyk lyk dit vir my Mangi en Galjoen het n MAATJIE wat dalk net n katspoegie langer as hulle mag wees.Ek sit maar net op my hande.....