ek wil net graag uitvind wat is die beste mielies

supa-m

New member
ek wil net graag uitvind wat is die beste mielies wat mens kry ge asb jou top 10 geure mielies asb .

Enigma

Moderator
Hard to believe that Mielies are still a go to bait in conventional

Almond, Bunspice, Blou Trein, Pineapple, Tuti-Frutti, Maize, Strawberry, Perdeby are all good baits

in fact try match them to the dips you are fishing.

Waldok

Senior Member
Ek het nog nie n vis op n mielie gevang nie....glo dit of nie. As ek n mieliepit gooi, kan ek maar gaan sit. Niemand sal weet hoekom nie. Miskien die winter.

Anthony_Britt

New member
Glo dit of nie die beste mielies geure wat altyd werk vir my het hulle van die mark af gehaal hoekom weet ek nie, Tjhop-Tjhop mielies !

PI

Senior Member
Ek hengel op die oomblik net Banana, Juana en Plain Koo Pitte. Ek het oor die lang naweek heelwat karpies gekry op skoon pitte met baie TCP Flouro op die bol.

PI

Waldok

Senior Member
Ek het al mielies heel gehak. Ek het hom al deur sy boonste vliesie gehak. Ek het hom al in die helfte geknip en hom deur die boonste vliesie gehak, deur die vleis gehak, you name it.
Ek kry baie vinniger n byt om gewone deeg as op mielies.

LeonK

Member
supa-m wrote:
watse geur is blou trein is dit soos n spirits geur of wat

Yip, blou trein is spirits.

ek het n bottel spirits pitte wat ek gekoop het maar het die oorspronklike sous uitgegooi en regte spirits bygegooi.

te bang om hulle te probeer want net nou vergiftig ek die vis...lol

Schobies

New member
Ek behoort ook aan Waldo se klub, boonste hoek, onderste hoek, met degie, sonder degie, gegeur, ongegeur - die vis wil net nie my mielie aas vat nie. Dis al soos Waldok se, ek gaan sit maar en hou die ander stok dop.

supa-m

New member
ek weet as mens spirits vat en by stroop gooi sodat die stroop meeste van die spirits se geur geabsorbeer het dan werk daai oukie soos n bom of sal ek se op die bom ek sit net so druppeltjie van dit op net om daai leker geur te gee want spirits is mos sterk dit eintlik nou niks met mielies uit te waai lol . Is die juana pitte net so duur soos die bottel juana consentraat

TotalNoob

New member
Quick q guys, There was a good sized carp @ sandvlei the other day crusing in about 20cm of water with its fin sticking out.I didnt have anything but dropshot stuff on me.Anyways i bought a tin of Koo sweetcorn cream style and just chucked it in my bag.Is this the correct corn or must i buy the Koo whole corn?

Thanks!

supa-m

New member
ok thank want ek hengel nie gewoonlik met mielies nie ek is meer n deegie en wurms ou ek laaik ook nie floats te veel nie maar dankie ek gaan die pitte probeer ek gaan more vir my so 6 of so bottels gaan koop

Ramkat1981

New member
:::SHi supa-m mielies is en sal altyd een van di beste ase wees wat da is maak ni saak wie wat se ni dis n feit maar moenie net n klomp bottels mielies gaan koop net omdat ander mense se dit werk. Dis goed om raad te vra maar jy moet self rondspeel en kyk wat werk vi jou. hoop j vang net grootes ou maat.