Ek gaan iets vra en as dit totally out of line en

jaccil

Senior Member
Lyk goed vir my!  In sulke rowwe water moet jy 'n groot stuk vrot rooiaas of geurige mosselpens gooi!  Jy kan maar die wonderwurm in die vrieskas los vir 'n stil dag. :)

Geluk met jou eerste gallie!

ian bergh wrote:
more

attachment.php

ian bergh

Member
gotaway wrote:
ill give you a nice excuse.if you bring the sausage with you on saturday then ill buy it .(half for the guys to braai and half to take home), now you cant refuse that sort of offer and you will have a great morning with all of us!!!!
Sold!!  How many people are going to go to the clinic and are they going to braai the wors there? I need to know this so that I know how much wors I need to bring. If the wors is going to be cooked there I can bring hotdog rolls and my amazing tomato relish!

gotaway

Sealiner
please PM wikus (AKA Galjoen) and find out from him how many people and also please send me an invoice so i know how much cash to bring you!!!

ian bergh wrote:
gotaway wrote:
ill give you a nice excuse.if you bring the sausage with you on saturday then ill buy it .(half for the guys to braai and half to take home), now you cant refuse that sort of offer and you will have a great morning with all of us!!!!
Sold!!  How many people are going to go to the clinic and are they going to braai the wors there? I need to know this so that I know how much wors I need to bring. If the wors is going to be cooked there I can bring hotdog rolls and my amazing tomato relish!

:clap12:clap12:clap12:clap12

Now i'm hungry!!!!!!!!!!!!

rofflign

Sealiner
jaccil wrote:
Lyk goed vir my!  In sulke rowwe water moet jy 'n groot stuk vrot rooiaas of geurige mosselpens gooi!  Jy kan maar die wonderwurm in die vrieskas los vir 'n stil dag. :)

Geluk met jou eerste gallie!

ian bergh wrote:
ek stem 200% met jou saam! los maar daai wurm en krewel in die cooler box..moet ook nie kreefstert weggooi nie.

rofflign

Sealiner
Hierdie een was vandag gevang in daai tiepe water met dood gewone swart mossel, het wurm en krewel ook getraai, maar die mossel was bobaas!

Attachments

• 100_0047 (1209 x 907).jpg
    100_0047 (1209 x 907).jpg
    52.5 KB · Views: 168

jade fish

Senior Member
hey rofflign! well done on those beauts. finally it's payback time!!! the hard work surely paid off.:wfish

mhh, now i need to get some too for the braai

lekker gallies daar rofflign!!! Nogals op swart mossel....doodelike aas vir gallies!!!
:clap12:clap12:clap12

Attachments

• SDC17047.JPG
    SDC17047.JPG
    45.6 KB · Views: 110

ian bergh

Member
Het vandag weer Kaappunt toe gegaan. Toestande was perfek, maar kon net een 30cm galjoen kry. Sal maar weer Vrydag gaan probeer. Hier is n paar fotos.

Attachments

• IMG_1330.JPG
    IMG_1330.JPG
    41.2 KB · Views: 95

rofflign

Sealiner
***Galjoen*** wrote:
lekker gallies daar rofflign!!! Nogals op swart mossel....doodelike aas vir gallies!!!
:clap12:clap12:clap12

Dankie, ja nee dis n baie onderskatte aas, dink mense sukkel bietjie om dit op die hoek te kry,taamlike glibberige besigheid..lol, terloops die klipvisse is ook lief vir dit en sal n galjoen uit die pad uit stoot om daarby uit te kom.

ian bergh

Member
O! Ja! Ek het ook 2 krewe gevang. Die een het ek vir aas gebuik en het onmiddelik byte gekry, maar kon niks haak nie

. Ek sit en kyk nou-net na die fotos van die galjoene wat Rofflign gevang het en dit lyk glad nie soos die een wat ek gevang het nie? Ek wonder of die "galjoen" wat ek gevang het, nie dalk n hottentot (bronze bream) is nie? Wat dink julle?

Daar is baie bamboes in die area. Het hulle al baie gevang as ons snoek vang en kreef trek. Ook, wat is die legal size van n hottentot?

rofflign

Sealiner
ian bergh wrote:
O! Ja! Ek het ook 2 krewe gevang. Die een het ek vir aas gebuik en het onmiddelik byte gekry, maar kon niks haak nie

. Ek sit en kyk nou-net na die fotos van die galjoene wat Rofflign gevang het en dit lyk glad nie soos die een wat ek gevang het nie? Ek wonder of die "galjoen" wat ek gevang het, nie dalk n hottentot (bronze bream) is nie? Wat dink julle?

Daar is baie bamboes in die area. Het hulle al baie gevang as ons snoek vang en kreef trek. Ook, wat is die legal size van n hottentot?
as dit die een is in die foto wat jy gepost het is dit beslis n galjoen