Ek weet nog steeds nie hoe jy in daai tent inpas nie....LMGA!!!!!Mense ek wil net vir almal wat daar was se BAIE dankie die was n awesome naweek gewees.
@JPS my kar slaap lekkerder as my bed maar ek was so n klein bitjie bang gewees vir die reen.
Naruto jy kan nie op een lucky cast wil se hoe ver ek cast nie?
Ek stem ook of op of voor Feb volgende jaar moet ons dit weer doen. Volgens my kan ons dit eenmaal n maand doen.
Ek kon wel sien dat daai cast van jou baie meer krag as myne gehad het... Met die regte setup gaan jy flippen ver kan cast!Mense ek wil net vir almal wat daar was se BAIE dankie die was n awesome naweek gewees.
@JPS my kar slaap lekkerder as my bed maar ek was so n klein bietjie bang gewees vir die reen.
Ek stem ook of op of voor Feb volgende jaar moet ons dit weer doen. Volgens my kan ons dit eenmaal n maand doen.
Naruto,het jy gesien hoe lank die ou se arms is?Daai arme 13ft raak omtrent 'n 16ft in sy hande......TimJan wrote:Ek kon wel sien dat daai cast van jou baie meer krag as myne gehad het... Met die regte setup gaan jy flippen ver kan cast!Mense ek wil net vir almal wat daar was se BAIE dankie die was n awesome naweek gewees.
@JPS my kar slaap lekkerder as my bed maar ek was so n klein bietjie bang gewees vir die reen.
Dink net wat sal hy kan doen met n 14ft bl1xem stok...Naruto wrote:Naruto,het jy gesien hoe lank die ou se arms is?Daai arme 13ft raak omtrent 'n 16ft in sy hande......TimJan wrote:Ek kon wel sien dat daai cast van jou baie meer krag as myne gehad het... Met die regte setup gaan jy flippen ver kan cast!Mense ek wil net vir almal wat daar was se BAIE dankie die was n awesome naweek gewees.