Eerste Non-ed

RuanJ

Member
Waar begin ek...

Ek het agter gekom dat Sealine op 'n stadium vol lewe was, maar a.g.v ander kommunikasie-programme het goed soos "forums" maar stil geraak.

Ongeag daarvan het ek my non-edible avontuur aangepak.

Soos die dae verbygaan, het ek besef dat Sealine 'n goue bron van kennis en ervaring is.

Advies,demonstrasies,vangste,ervaring,vriendelikheid.behulpsaamheid was vollop in die vorige jare op hierdie forum en dit het my regtig verbaas. Natuurlik het ek soveel moontlik tyd spandeer met hierdie informasie om my eie kennis te verbreed aangesien ek regtig geen idee gehad het hoe om 'n staal strop te bou of hoe om braid op 'n katrol te sit nie.

Ek en my familie het af en toe Langebaan besoek op naweke en elke keer hoor ek van die "Langebaan Bronzies"

Dit het natuurlik nie my saak gehelp nie , want ek weet daar is mense wat hierdie diere vang en ek wou bitter graag ook daardie beleef het aangesien almal gewoonlik vir my gelag het omdat ek nie geweet het hoe om 'n knoop te maak om net 'n sinker aan my lyn te kry nie.

Alles moes ek van vooraf geleer het.

Ongeveer 4 weke later was ons weer in Langebaan. Ek het weer my stok geneem( geskenk vanaf ouers) en 'n ou katrol wat ek uit my pa se ou sak gekry het en weereens water toe gegaan. Paar stompneuse later toe kom daar 'n hengelaar aan saam 2 ander mense ( moontlik pa en jong seun).

Hy vra ordentlik of hy langs my kan kom vang en gegewe sy gear en kit het ek gou ja gesê haha.

Ek het hom soos 'n arend dop gehou. Die manier hoe hy sy aas aanmekaar gesit het, chokka geslaan het en self sinker aan sy dingle geclip het ( dit was absoluut grieks vir my op daai stadium).

Die handskoen wat hy gedra het ( glove vir braid) tot die oomblik wat hy gegooi het, jinne man daai stok se punt kon amper sy onderbroek gehak het en daai aas/sinker combo was orbit toe gelaunch. My oë het amper uit my kop geval!

Ek het toe maar my trots gesluk en met die hengelaar gaan praat. Myself voorgestel en sommer lekker gesels.

Hy het genoem dat hy op die laaste uur van 'n kompetisie is en dus probeer hy nog punte bymekaar skraap.

Ek vra hom toe wat hy probeer vang met daai groterige aas en waarom die sinker onder die aas is( clueless ek weet...) nie lank na dit nie en toe....

VAS PAPPA!!!

Daai stok trek horisontaal en hy gee so paar treë vorentoe. Jinne toe het ek lankal vergeet van my eie stok. Na 'n opwindende paar minute kom hy met 'n "smoothound" uit en dit was 'n bus gewees!

Ek dog my stompneus was groot tot ek daai gesien het haha!

Hy meet toe die smoothie en neem 'n foto en laat hom gaan.

Ons het 'n uur daarna gegroet en paaie geskei.

Die volgende dag oppad huistoe het ek besef...ek is hooked.

Baie dae het verby gegaan en ek het my alie af gesukkel aangesien ek geen kennis op staal stropped/aas aanbieding ens. gehad het nie.

Sealine was my beste vriend! Ek het uiteindelik my eerste stroppe gebou en die proses teveel herhaal om tyd te verbeter.

Na baie blanks het ek 1 ding vir myself gesê: " Leer uit jou foute en probeer iets elke dag nuut leer en te verbeter"

Na baie gesukkel, stukkende hande en vele gate a.g.v hoeke wat my vang..het ek meer en meer tyd by die see spandeer saam ander hengelaars. Ek het 'n geelstert geflap met sarda fillet in die diepte in gestuur en in rod stand geplaas... Gegewe dat daar min hengelaars van ons groep oor was en son amper begin sak het,was my hoop nie baie groot nie.

Meeste van die manne het opgepak en die son het begin sak... Toe dink ek : "Ai vandag is weereens net nie my dag nie"

Ek het my rug gedraai en my goed begin terug in Pajero sit. Toe vat ek 'n sluk van my koeldrank en eweskielik hoor ek 'n katrol wat SKREEEEEEEEEEEEE.

Skielik swaai ek om en kyk in die pragtige blou water vas , maar ek sien nie my stok nie. Toe registreer ek dis MY STOK en MY KATROL wat HORISONTAAL trek met die strand!!
My hart spring toe uit my bors uit en ek kom by my stok. Tel dit uit rod stand uit en gee so 3 sekondes ekstra voor ek drag stywer maak en stok paar keer lig. Toe voel ek net hoe sleep daai ding Australië toe. Ek maak drag losser en gee kans dat sy swem. Met daai pull het ek amper my poep string geskeer.

PRAGTIGE GELUID EK Sê :D

Toe staan die manne om my en dit was game on.

Na ongeveer 40 minute het ek haar geland.

209 PCL en volgens app 131KG, Female Bronzie.

Die release was vinnig en die sirkel het pragtig in die regter hoek van haar bek gesit. Sy het sterk geswem om nog groter te raak.

Perseverance is key ! Ek het geweet my luck sou eendag draai.

LEKKER MAN! Dankie Sealine en dankie aan almal wat my al gehelp het.

::tight:(ni(ce(fish)(::slr::_seal1_:welcomesea:;):fst::dban::fst::spite^^..^^..:ssswim:::S:first::craz:clap12::hapmad:woohoo:sha((r(e(ling:wfishb_r_a_a_i:sval:((r(e(ling

Attachments

• WhatsApp Image 2018-09-09 at 20.18.06(1).jpeg
    WhatsApp Image 2018-09-09 at 20.18.06(1).jpeg
    33.1 KB · Views: 273

Houtarm

Moderator
Awesome report RuanJ baie dankie!!!

Dink nie mense waardeer altyd die forum en die hoeveelheid inligting wat hier lê nie, veral as jy net bereid is om bietjie te lees en die search knoppie of google te gebruik. Mense deesdae wil 'n vraag vra en 'n antwoord kry (daarom die oneindige herhaalde vrae op FB groepe), ipv 'n halfuur sit en lees.

Great vangs!! _seal1_

willem wikkel spies

Moderator
Staff member
Magtig…...neewat ekt nie veel woorde nie!!!

jyt wragtig my gekry om my gat te lig en te kom reply!!!

right first things first!

Baie baie geluk met jou vangs.
dit is klaar n ordentlike vis daai.

dit is waar, SEALINE is a vis woordeboek.
solank jy bereid is om te lees en te soek sal jy hier inligting kry!!!

soos jy self ondervind het is dat, internet hengel net die basics is wat oor alles handel.
vanaf duie gerei, to stroppe en die aanbieding van die aas.

die grootste ding is, os om tyd by die water te spandeer.
daai ondervinding kan geen internet forums jou gee nie.
jy kan dit nie koop of steel nie.

hoe meer tyd jy langs die water spandeer hoe meer sal jy leer.
wie wat waar wanneer hoe en hoekom die 2x hotelle en 5x whiskies.

Ander platforms het nie dit wat Sealine het nie.

baie gebruikers is weg….maar meeste loer in af en toe....hulle self roofkyk, want hulle wil sien of hulle iets mis.

jy gaan nog ver kom, dit is duidelik en jy is klaar n voorbeeld vir ander newbies wat betrokke wil raak.

die mens is n slegte ding....lol.
hy wil alles met n tee lepel he en wil nie werk nie.

right, you set the bar!!!!!
now, lets get it higher!!!!

so ons wag nou inspanning vir al jou reports!!!
dis nou die tyd, om trip reports te kom neerpen al blank jy soms in somige trips,

weereens geluk, mooi vis daai en asb, hou die goed daar onder, want hulle neefs en niggies eet my vise op.

RuanJ

Member
@houtarm Jis baie dankie man! Dis vir my 'n groot plesier. Ek onthou al die aande wat ek om die vuur gesit het met hard copies van die topics wat ek saam geneem het en letterlik net gelees het.

My eerste "guide" was van die oorlede Oom Daisy " Langebaan the daisy way"

Wens ek kon self vir hom in persoon dankie sê, maar het van sy afsterwing gelees. Dankie oom! Rus sag!

Dankie vir jou reply! Ek post gou weer!

Jy is reg, hierdie forum bevat tonne informasie waarvoor ek vir ewig dankbaar sal wees. As mens regtig wil en bietjie determinasie wys, dan kan jy baie kennis verkry vanaf die "seach" funksie ! :)

@Willem wikkel spies Jinne baie dankie vir jou pragtige woorde. Ek stem 100 % met jou dat SEALINE 'n vis woordeboek is en 'n regte "diamond"( Iets waarvoor ek vir ewig dankbaar sal wees)

Nou is my plan om behoorlik tyd langs die water te spandeer, want daardie ervaring is nie iets wat geld of internet kan verskaf nie. Net jouself deur determinasie/wil en grit.

Ja...ek wens ek kon deel wees van Sealine +- 8 jaar terug. Dit moes iets ongeloofliks wees.Ek hoop van hulle sien hierdie report en besef hoe die outjie van scratch af deur so baie ou posts gegaan het..dag vir dag...aand vir aand en daardeer my kennis verbreed het. Gesukkel het sonder meer ervare hengelaars in my lewe om my te gehelp het en uiteindelik na 'n handvol blanks...gewen het.

Ek dink dis my manier om dankie te sê aan SEALINE!Om terug te gee aan iets wat my baie gehelp het.( 'n Lekker vet report haha)

Jou laaste 5 paragrawe beteken vir my meer as wat jy besef. Dankie ...baie baie dankie.

NOU JA TOE! TIME TO RAISE THE BAR!

Ek is verplan om baie meer te deel in die toekoms.
( WAG TOT EK 'N OUPA PYLIE VANG !! O JINNE HIER KOM GROOT *** HAHA)

Weereens dankie willem. Mense soos jy gee newbies soos ek hoop.

SHOOT FOR THE MOON ,EVEN IF YOU MISS YOU LAND AMONG THE STARS!

@demon Dis vir my die grootste plesier. Ek post binnekort weer! Dankie dat jy gelees het!

RIGHT manne...aas in die water...and then HOLD TIGHT!

Stywe lyne
-Ruan Jacobs

::tight:::slr::_seal1_((r(e(ling:sval::ssswim::dban:styw::::gas::sha:D

rbacht

Sealiner
Elke nou en dan is daar n hoendervleis storie - hier is nog een! Baie dankie vir die deel Ruan. Op sommer nog vele meer sulke reports!

En Sealine - wel ek kan nie saam praat oor hoe dit jare terug gegaan het nie, maar jis, wat n bron van kennis.

::slr::

willem wikkel spies

Moderator
Staff member
rbacht wrote:
Elke nou en dan is daar n hoendervleis storie - hier is nog een! Baie dankie vir die deel Ruan. Op sommer nog vele meer sulke reports!

En Sealine - wel ek kan nie saam praat oor hoe dit jare terug gegaan het nie, maar jis, wat n bron van kennis.

::slr::

eisch jy wil nie weet nie……

soms was dit tannies met nat broeke, die ander tye was dit myne was groter as joune…… en die bunny huggers was ook hier.

maar tussen al daai banter was daar so baie kennis uitgedeel en dit is steed hier.

die geheim was om nie betrokke te word by die soapies nie…..

RuanJ

Member
@Enigma I am honestly thrilled beyond measure that you enjoyed my report. Your posts on SEALINE are valuable to me and I take pride in learning through this site from you.

Oh but the DARK SIDE apparently has snacks? So I am sure I will enjoy my stay haha! ;)

Thank you sir for reading! I hope to see you on my next report.

_seal1_:spite:D:sha::respekt:

@rbacht Dit is vir my 'n groot plesier om te deel ! Baie dankie dat jy gelees het en jou mooi woorde.

Ek gaan beslis weer post! Watch this space :)

Ja nee 'n bron van kennis absoluut((goodp_

@Dr HH It is definitely an amazing experience and feeling. Especially watching her swim after I released her myself. You are right, I was lucky in that regard and therefor eternally grateful.

DANKIE JULLE!
Ruan::tight: