Dagsê almal, Waneer word daar weer n social cl

CARP1

Sealiner
Bruggie wrote:
Wel ek stem altyd vir n naweek.Maar mind nie net om vir n dag te gaan nie.Koppies het altyd plek...ek was al n duisend keer daar en nog nooit gesukkel met plek nie.

Maar aan die ander kant sal ek nie mind om n ander plek te probeer nie!Is besig om nuwe plekke waar ek nog nie was nie te probeer, so dit sal ook ok wees.
Al by Rietspruit gewees?

RobertG123

New member
I was there in April and really enjoyed it. I caught about 5 fish in 24 hours which is a record for me. I think I am going to go there in November evan if the social is else where.

CARP1

Sealiner
Net buite Ventersdorp,Brug.Daar is 2 oorde langs die dam.Was nog net by Amigo's in gewees.Pragtige oewer,goeie ablusieblok,speelplek vir die kinders.Nog net goeie dinge van die hengel self gehoor.

Enige iemand met meer info?

Wat dink jy van die Klipdrift idee?

Bruggie

Sealiner
O ja dit is reg.Weet jy ek was nog net by die Vaaldam en Koppies en Rietvlei dam.Die re het ek nog noot besoek nie!

wykie

Senior Member
ek is in en as ek n plek kan voorstel dan sal ek se island shores was al 2 keer daar gewees en is nie spyt nie
NET MY 2c

Bruggie

Sealiner
Lyk my baie van julle noem Island shores.Miskien moet ons n naweek daar reel.Wat dink julle? Tago is ook lekker.

On s sal moet besluit op watter venue.Ek het gisteraand vir mamma oorreed om saam te gaan!

CARP1

Sealiner
More menere

Maak nie vir my regtig saak nie.Eks lekker sentraal vir meeste damme.Ek sal stem vir iewers by die Vaal,maar kom ons hoor ook wat se die manne wat bietjie verder bly.