[color=#0000ff][size=3]Jis SSEC:WC manne (of vir w

kaspaas

Sealiner
craig myburg wrote:
Strepie wrote:
Ons gee die pienk stok sommer verniet vir jou! LOL
Oh no, no, no, it does not work like that. He has to earn it, by jaaging *** aan.::balance:::balance:::balance:
Sorry, Extremist aka faheem has already earned the exclusive use of the Piek Stok for his contribution to us nearly ending up in the sea at pearly Beach with his directions to his supposed magic fishing spot. And Craig, jy moet pas op, jy het dit ook amper gekry. You tried to persuade us to drive through knee-deep bamboo sludge on that same beach..... LOL:fbash:fbash

Strepie

Sealiner
LOL use any rod you want. I am bringing the white knight with the nite hawk.....LMAO.

I see Zeekoeivlei does not have a lot of fish anymore. What about Rondevlei?

Strepie wrote:
LOL use any rod you want. I am bringing the white knight with the nite hawk.....LMAO.

I see Zeekoeivlei does not have a lot of fish anymore. What about Rondevlei?
Streep, gaan lees weer...die bulle is nou daar....venue bly Zeekoe...ek soek net een vis, die een wat ek in 1998 daar gevang het...15.1kg....^^..

***Galjoen*** wrote:
tubs the sea saver wrote:
SEEE i can also catch bread fish:fswim
Tubs you better show us how it's done....lol
 Galjoen you still the Jedi master of all things fooshie HAHA i say bugger the carp lets go gallies or big babers in ronde vlei  

caught lots of them in.....wait for it... in a concrete sloot that runs inbetween houses! the bestest one was 7ish kgs, but i dont think the nieghbourhood watch will like it if all of us start throwing pap in thier knee deep slootjie lol

jaccil

Senior Member
Nee man Wikus! Ek gaan sit eerder nog 'n dag langs die water op soek na daai stoomtrein... Ek het nou wel van die ligte karp stokke en katrolle in my arsenaal, maar dis bedoel om grunters en steenies in riviermonde te teiken!

Pap gooi - nee wat... Prawn gooi - vas pappie!

Het die naweek my sh!t uit gesorteer....eisch...spinnerakke waar jy kyk...lol Dirk was nou nou hier by my en even hy is ook lekker exited oor die "event"...lol Ek het gedink dat ons sommer 'n lekker brunch moet maak by die dam, die wat wil braai kan hout en 'n braaitjie/drom bring as julle 'n vleisie wil braai, ek stel voor as julle hoeners wil koop moet julle dit asb. net koop voor Faheem sy hoeners gaan koop, want as hy klaar is kan die prys dalk net styg...lol...daar is partykeer "los" hoeners wat daar rondhol, maar is maar moelik om hulle te vang veral om hulle te jaag op 'n lee maag...hehehehehe...wat sê julle manne, gaan ons ietsie opsit vir die grootste karp en die meeste vis vir die dag? Almal gooi 'n paar rand in die pot en dan spilt ons dit tussen die grootste en meeste...dis nou natuurlik net vir die SSEC:WC manne, want as die varswatermanne ons join, staan ons mos nie 'n kans nie...lol

jaccil wrote:
Nee man Wikus! Ek gaan sit eerder nog 'n dag langs die water op soek na daai stoomtrein... Ek het nou wel van die ligte karp stokke en katrolle in my arsenaal, maar dis bedoel om grunters en steenies in riviermonde te teiken!

Pap gooi - nee wat... Prawn gooi - vas pappie!
Daar's 'n tyd vir als Jacques, dit gaan 'n dag van "fun" wees, die wat wil join is welkom, al wat ek kan sê is die wat nie gaan kom nie, gaan baie uitmis....:fbash...eenkeer 'n jaar by 'n dam kan mos nie so erg wees nie?

Marthin

Sealiner
sowat van papgooi gaan daar selde beleef word!

Rooiaasboilies - check
Bloedwurm - check (ek hoor die ouens vang karp op vliegstokke met bloedwurm vliee!!!)
Maanskynwurm - check werk glo net op dae wat jy die maan kan sien terwyl die son skyn

Ek het vir my een van daai camo specimen carp angling delux unhooking mats gekoop. Ek sukkel nog om die camo klere te kry, ek hoor jy moet die klere he as jy specimen size karp wil vang. die goed het moerse goeie oe, die specimen ouens gooi almal oor 100m ver maar is nog steeds bang die karpe sien hulle raak....