[color=#0000ff][size=3]Jis SSEC:WC manne (of vir w

Jis SSEC:WC manne (of vir wie ook al wil join), wie van julle stel belang om 'n outing te maak Zeekoevlei toe some time in die begin van June, dan gaan vang ons 'n paar karpe "just for fun?" Kom ons toets bietjie julle varswater kennis, ek was nou wel lanklaas daar, maar daar is 'n lekker lang graswal waar ons almal langs mekaar kan vang vir die sports!

As julle wil kan ons 'n mini comp hou om te kyk wie vang die meeste en dalk die grootste karp....lol...as dinge lekker uitwerk kan ons dit 'n jaarlikse instelling maak net om bietjie meer met mekaar te social in 'n kleiner gebied. As mens by die see hengel, dan werk mens so hard en gewoonlik is die stok in jou hand, wanneer dit kom by varswater gooi mens die stok op mikke, dan is daar genoeg tyd vir lekker tjol praat en kuier! Ons kan dalk 'n brunch maak en weer vroeg middag klaar maak.

Stel dit so, ek gaan so trippie maak, die wat wil join is welkom en ons kan kyk wie stel belang as ons dalk 'n brunch of braaitjie wil reel. Julle is welkom om julle kinders/familie/vriende saam te nooi vir 'n dag van sports....dis nou te sê as ons nie rooiaas gooi om te probeer karp vang nie, dalk is daar manne wat heelwat kennis in daai veld het wat bietjie vir ons kan kom wys hoe word dit gedoen....lol

Right, kom ons kyk wat gebeur! Sal 'n Staredag kies waar die weer hopelik mooi sal wees.

Wie is in????

Attachments

• Zeekoevlei.jpg
    Zeekoevlei.jpg
    28.9 KB · Views: 525

EXTREMIST

Sealiner
lmga!!!! jou blerrie pap gooier!::S im in if im not working.. to braai that is.. pick n pay having special on there chicken!:fbash

Jo-Jo

Senior Member
Ek's in. Maybe we can see who catches a carp with the most eyes or most deformed too. I remember back in the day as a laatie we used bread mixed with Borrie (yellow stuff) and you could actually eat them. Not so sure about now but will defiantly bring a chop for lunch.

Sal great wees as julle manne wil join, ja Faheem, bring daai hoenners....lol

Ek gaan gooi my Loomis 14ft light tip 5oz grab en maanskynwurm as aas....gaan moerse fun wees!!!!!!!

Kom ons kyk wie gaan die "karp king" wees....lmga!!!!!!!!

Ek sal julle op hoogte hou van die dag en datum sowel as die tyd asook pressies waar ons gaan hengel daai dag...gaan moerse fun wees, dink ek moet vir my 'n pick n pay visstok gaan koop...check hoe hak ek 'n 10kg karp....Zzzzzzzzzzzzzz

Hannes101 wrote:
whoohooo saak is reg ek is n ou pap gooier. hehehe
Ja, ek dink daai outfit van jou wat jy gebruik vir karp is meer werd as al die see katrolle wat ek besit....gaan moerse lekker wees...my varswater "gereedskap" lê erens by my ma se huis onder stof!!!

Grahame

New member
Sounds good to me, let us know when and I'll make a plan. A friend of mine has had some good catches at Zeekoevlei recently. 

Im going to Misverstand Dam this weekend (targeting Carp), never been there before.

kaspaas

Sealiner
Whoop whoop, Kaspaas sal julle join!

Ek het daar twee 14ft Karpstokke en katrolle asook hout kiste en mikke, met een hengse klomp bottels en houers vol pitte, boilies, mielies en deegies, asook allerhande doepas en geure wat teen hierdie tyd seker al versteen, verslaan en drooggetrek het. Die goed dateer nog terug na my jare toe ek nog in Pretoria gewoon het en is seker teen hierdie tyd no good maar wat de hell, ek bring dit saam. LOL. Ek dink dit sal moerse pret wees. :fishn:fishn:fishn:ifishin

DJP

Sealiner
Hahaha, HKGK ek sal graag join! Kaspaas ek het so maand trug my dips in 'n boks ontdek... my SA poeier is nog so goed soos goud en mu Tutti Frutti lyk soos Caramel yogurt! Seker my centre pins en baitrunners le ook erens met meer stof as lyn op...

kaspaas

Sealiner
Ha ha Dirk, jy bedoel seker HKFGK? Praat van goed ontdek... ek grawe annerdag in my staan vrieskas in die garage om al die ou rooiaas en kreefsterte wat nou al so 5 jaar daarin le, te verwyder, toe kom ek af op 'n sak Caramel bolvoer wat seker al 10 jaar oud is. Moes dit blykbaar daai tyd daarin gegooi het om weg te hou van die mied. LOL

kaspaas

Sealiner
DJP wrote:
Hahaha, HKGK ek sal graag join! Kaspaas ek het so maand trug my dips in 'n boks ontdek... my SA poeier is nog so goed soos goud en mu Tutti Frutti lyk soos Caramel yogurt! Seker my centre pins en baitrunners le ook erens met meer stof as lyn op...
Vermoedelik sal die lyn daarop al vrot wees. Ek meen myne is sekerlik al moeg en sal vervang moed word. Glo nie dit sal 15 tot 20 jaar hou nie.....

Speedmaster

Senior Member
Ek sal ook join. Dit klink na fun. Weet nie regtig baie van vars water vis vang nie. Laste keer het ek nog met bruinbrood, borrie en handlyn gevang.

Dafishking

Senior Member
Dis mos wat craig wou hê so pret dag met family and friends. Laat ons gaan pap gooi miskien kan so paar slides ook saam gaan vir daai 20kg mieliebom lok aas. As ons nie mag vuur maak nie moet die gas braai maar doen. Wonder of die babers ñ pilchard/tjokka combo sal like.

kaspaas wrote:
Whoop whoop, Kaspaas sal julle join!

Ek het daar twee 14ft Karpstokke en katrolle asook hout kiste en mikke, met een hengse klomp bottels en houers vol pitte, boilies, mielies en deegies, asook allerhande doepas en geure wat teen hierdie tyd seker al versteen, verslaan en drooggetrek het. Die goed dateer nog terug na my jare toe ek nog in Pretoria gewoon het en is seker teen hierdie tyd no good maar wat de hell, ek bring dit saam. LOL. Ek dink dit sal moerse pret wees. :fishn:fishn:fishn:ifishin

Dirk, sal great wees as jy ons gaan join...so jy bring die aas....lol

Ons kan braai as ook met die skottels breakfast maak, kan maar nader aan die tyd besluit wat ons gaan doen vir ete...miskien 'n paar karpe spit...lol

DJP wrote:

Cool...die gaan moerse pret wees!!!

Papgooiers...bwhahahahahaha!!!!!!!!!!!