***Galjoen***
Sealiner
Strepie wrote:
ditto!!!Die grotes loop in die winter. Dit is hoe ek dit ervaar het in my papgooi dae.
ditto!!!Die grotes loop in die winter. Dit is hoe ek dit ervaar het in my papgooi dae.
Jip streep, jy is reg...ek gaan 'n moerse emmer mielie bom bring, julle kan julle self help...dink ek sal in Kaspaas se aasboks inklim....lyk my het ken van karp vang....lol...daar moet asb. net iemand wees wat die hoeners dophou veral as Extremist gepitch het....Dit gaan anyway oor die geleentheid.

Wonder of Killer Karp en Bosbaber ons gaan join daai dag? Daai man maak een mean breakfast en daai camo van sal mooi inpas by ons camo klere....***Galjoen*** wrote:Noted. KLein Julius is 'n honger mannetjie!Strepie wrote:Mooi ek wil net reel met die regering dat sy en klein Julius kan saam kom.
Lekker man!!!! Streep onthou ons gaan brunch maak, onthou die tray eiers en 4 pakke macon!!!
ps: please note that no pigs were hurt in above mentioned post.....![]()
![]()
As julle na die plek in daai foto gaan, sal ek ook saam!Wonder of Killer Karp en Bosbaber ons gaan join daai dag? Daai man maak een mean breakfast en daai camo van sal mooi inpas by ons camo klere....
Riaat, ons camo outfits is gekoop saam met die camo sambrele en ons pienk vistokke...karpe kan glo nie bright colours sien nie....heheheheheheEk en wikus het gisteraand ons geheime wapens gesien... hy sal later die fotos opsit....
Ek het my camo goed gekry....
........dit kan fun wees, net die stof van die stokke afhaal.Strepie wrote:Wonder of Killer Karp en Bosbaber ons gaan join daai dag? Daai man maak een mean breakfast en daai camo van sal mooi inpas by ons camo klere....***Galjoen*** wrote:Noted. KLein Julius is 'n honger mannetjie!Strepie wrote:Mooi ek wil net reel met die regering dat sy en klein Julius kan saam kom.
Lekker man!!!! Streep onthou ons gaan brunch maak, onthou die tray eiers en 4 pakke macon!!!
ps: please note that no pigs were hurt in above mentioned post.....![]()
![]()
maar ek dink daai cammo van kan baie help julle moet net sorg dat julle agter hom sit....

Gaan jy vir die mense jou Camo costume wys.......??Ek en wikus het gisteraand ons geheime wapens gesien... hy sal later die fotos opsit....
Ek het my camo goed gekry....