[color=#0000ff][size=3]Jis SSEC:WC manne (of vir w

Right, hier is die weer, ek het sommer Strandfontein se weer getrek want dis die naaste aan Zeekoe...lekker min wind met geen reen....is ja!!!!!!!!!!!! Trek maar sommer lekker warm an want by die dam kan dit lekker koud word. Water is elk geval te sterk om by die see te gaan gooi, so die wat wil, kom join ons!!!

Ek sal maar vir Kaspaas moet dop hou, na ek daai avatar gesien het lyk dit my daai ou toppie weet van pap gooi....lol

Attachments

• weer.jpg
    weer.jpg
    72.8 KB · Views: 114

kaspaas

Sealiner
Is daar babers in Zeekoevlei? Indien wel, kan ons mos `n vleis-aas ietsie uitsit met `n slide.....? he he :wfish:ssswim:

kaspaas

Sealiner
Nog iets..... ek sal moet liksensie kry vir varswater hengel. Kan mens dit soos vir seehengel vir slegs `n maand uitneem of moet ek een kry vir die hele jaar?

Hoe laat gaan ons en waar kom ons bymekaar? Hell, ek ken nie eers die pad soontoe nie, nevermind waar om bymekaar te kom!

kaspaas

Sealiner
***Galjoen*** wrote:
Right, hier is die weer, ek het sommer Strandfontein se weer getrek want dis die naaste aan Zeekoe...lekker min wind met geen reen....is ja!!!!!!!!!!!! Trek maar sommer lekker warm an want by die dam kan dit lekker koud word. Water is elk geval te sterk om by die see te gaan gooi, so die wat wil, kom join ons!!!

Ek sal maar vir Kaspaas moet dop hou, na ek daai avatar gesien het lyk dit my daai ou toppie weet van pap gooi....lol
Sonder om te windgat te klink.... daai karpie het sowat 15 kg geweeg. Gevang op `n 6 voet stokkie met 5 lb breekkrag lyn en een mielie aan die hoekie. Gevang in die Morelletta spruit Noord van Pretoria. Het my sowat 30 minute se op en af hardloop met die spruit se oewer geneem om hom te land. Was te groot vir my skepnetjie. Het een van ons komberse onder hom ingetrek en uit die water gelig. Voor iemand vra.... Nee, het hom nie release nie. Daar was nog baie vis daai tyd en ons het nie eintlik daai tyd geweet van catch en release nie. LOL Anyway, Karp is elk'geval `n uitheemse vis en vervuil in ons damme. 

kaspaas

Sealiner
Manne, die weer is darem akkies!!! Gaan ons more Zeekoevlei-toe as dit steeds so lyk?

Ek het intussen gister 'n varswater hengelpermit gaan koop. R55 vir die jaar.

Gisteraand ook my karp tackle gaan uitgrawe. Blerrie hell, daai mielies in botteljies doopsouse is feitlik droog en lyk amper soos rosyntjies! Is al 15 jaar so in die botteltjies. Maar hulle is nou goed gekonsentreerd. ha ha

Sal vannaand oor paar sopies met 'n vuur in die braaiplek moet stroppe maak. (Tannie Kaspaas sit mos in Pretoria en eks alleen by die huis...) My bestaande stroppe se lyn breek soos gare draadjies. Laat ek sien.... paar Baby shoes, paar Vaaldam stroppe en paar Rietvlei stroppe. Reken dit sal die ding doen.

Miskien moet ek sommer ook 'n bol heuning pap maak. Die water gaan baie koud wees en dan wil karp mos soet aas he....

kaspaas

Sealiner
@Wikus, hoe laat kom ons daar bymekaar? Ek het nie meer 'n gasbraai nie maar sal klompie brekfis bestandele saam bring. Wie bring gasbraai saam? Verkieslik 'n skottel....

kaspaas wrote:
@Wikus, hoe laat kom ons daar bymekaar? Ek het nie meer 'n gasbraai nie maar sal klompie brekfis bestandele saam bring. Wie bring gasbraai saam? Verkieslik 'n skottel....

Jis Dirk, ek weet nie van die res nie, maar ek is daar môre al vang ek alleen! Ek bring 'n gas stofie en pan, het nie 'n skottel nie...enige van julle ander manne?

Ek gaan rolls, bacon, eiers ens inpak vir 'n lekker breakfast, sal ook 'n flask koffie saam vat....ek moet nog my goed uitsort en ek gaan extra stokke bring vir manne wat wil join!!!

Lyk my op die ou end is dit net ek, jy Kenneth en Faheem....seker mense het mos nou verskonnings om gras te sny.....:fbash

kaspaas wrote:

Dirk, ek is 07h00 daar!!!!! Onsd manne kan mekaar kontak die oggend....vas pappa!!!!!!!

Check list....

Stokke

Katrolle

Mikke

Terminal tackle

Emmers

Mieliebom

Dips

Deegies

Polisiemanne

Gas stoofie

Pan

Bacon, eiers, botter, rolls, mes ens

Flask

Tafel

Varswater

Stoel

baie k@k praat...

Beenie

Warmbaadjie

Gumboots/wader

Keeping Net

Skep net

Skaal

Kamera

Wat nog?????????

kaspaas

Sealiner
***Galjoen*** wrote:
kaspaas wrote:

Jis Dirk, ek weet nie van die res nie, maar ek is daar môre al vang ek alleen! Ek bring 'n gas stofie en pan, het nie 'n skottel nie...enige van julle ander manne?

Ek gaan rolls, bacon, eiers ens inpak vir 'n lekker breakfast, sal ook 'n flask koffie saam vat....ek moet nog my goed uitsort en ek gaan extra stokke bring vir manne wat wil join!!!

Lyk my op die ou end is dit net ek, jy Kenneth en Faheem....seker mense het mos nou verskonnings om gras te sny.....:fbash
My verskoning is dat die gras te nat is om te sny....he he

Jou check list lyk redelik volledig. Ek bring ook al my ou varswater hengelgoeters saam. Miskien moet ek ook die Kazebo inpak??? Maar daar gaan nie baie son wees nie, dus is dit dalk oorbodig. Dit vat baie plek en ek het baaaaaie junk wat saamgaan, soos gewoonluik.. LOL.