[color=#0000ff][size=3]Hi[/size][/color] [color

crabman

New member
Hi

het die bestuur al besluit oor die komp, van waar tot waar? Ek wag om reelings te maak. BESTUUR ASB.......................^^..

Marthin

Sealiner
Crab howzit.

Bestuur het gisteraand meeting gehou. Kaspaas gaan later die notule opsit vir die en daai, en dan sal ons beter weet.

Craig so far there's a meeting next week i think, but as soon as kaspaas has finished the management meeting minutes we'll give out the details regarding the decisions.

Oom Tas ek meen Kas just has to sort out his wife's 50th birthday without using up 2 credit cards as well.

craig myburg

Senior Member
Marthin wrote:
Crab howzit.

Bestuur het gisteraand meeting gehou. Kaspaas gaan later die notule opsit vir die en daai, en dan sal ons beter weet.

Craig so far there's a meeting next week i think, but as soon as kaspaas has finished the management meeting minutes we'll give out the details regarding the decisions.

Oom Tas ek meen Kas just has to sort out his wife's 50th birthday without using up 2 credit cards as well.
do not just say it when i can wight for him you can tell me and i will tell nobody:::S:::S:::S

craig myburg

Senior Member
Hannes101 wrote:
@Killer Kolikies.... hoe laat cruise ons more? Of moet jy nog die laaiti skool toe vat?
@killer kolikies   he must first take the laaili to school and the back home to give the dog food and clean the house and then only go for a cruise :hyst::hyst::hyst::hyst::pad:::pad:::pad::

craig myburg wrote:
Hannes101 wrote:
@Killer Kolikies.... hoe laat cruise ons more? Of moet jy nog die laaiti skool toe vat?
@killer kolikies   he must first take the laaili to school and the back home to give the dog food and clean the house and then only go for a cruise :hyst::hyst::hyst::hyst::pad:::pad:::pad::

Craig dit laat my dink aan n grap

Die Engelse, Duitse en Afrikaanse vrou sit en gesels, oor hulle man wat niks in die

huis doen nie. Hulle besluit toe hulle gaan ook niks doen nie en kyk wanneer hulle

mans gaan begin help.

2 weke gaan verby en hulle kom weer bymekaar

Die Engelse vrou se: Sy het ook net gesit soos haar man......die eerste dag het niks

gebeur nie. 2de dag ook, maar die derde dag het haar man begin kos maak en help

Die Duitse vrou se: Haar man het ook die derde dag begin help.....

Die Afrikaanse vrou se....Die eerste dag niks.....2de dag niks.......derde dag niks......

.....die vierde dag kon sy n bietjie deur haar linker oog sien, omdat sy nie kos gemaak het nie.....

kaspaas

Sealiner
Hi SSEC:WC Members and other interested Sealiners

Please take note of the Club’s Members meeting in preparation of the Club’s competition on 13 February 2010
at Langebaan/Saldanha/Jacobsbaai:

Date: Wednesday 3 February 2010

Time: 18H30 for 19H00
Venue: The Polo & Hunt Club, Durbanville

Please confirm if you will be able to attend.

Die klub se fasiliteite is in die middel van die resiesbaan in Durbanville. Ingang is in Race Course Road en baie duidelik gemerk. As jy by die baan se terrein indraai, draai onmiddellik regs en volg maar net die pad. Dis lae geboutjies amper in die middel van die kompleks. Belangrik, dis nie die groot dubbelverdieping klubhuisgeboue onder links van die hoofingang nie.

Daar is ‘n kontant kroeg en die pryse is billik. 

Kaspaas
Klub Sekretaris
SSEC:WC
0727636100

kaspaas

Sealiner
craig myburg wrote:
Marthin wrote:
Crab howzit.

do not just say it when i can wight for him you can tell me and i will tell nobody:::S:::S:::S
You have no idea what a woman can cost when she turns 50!!!!!!

Hannes101 wrote:
Ek het gehoor ***Galjoen*** weet nier hoe om 'n galjoen te vang nie.......:walk

en Matrone het vir oupa Saily gesing...Kaptein Span Die Seile.... Met wat Oupa gereply het....Liefling kan ons maar vergeet en vergewe....
braid101...what's it boetie.......die reefdancers is besig met planne....:uzi:uzi:uzi:uzi:uzi

kaspaas wrote:

Please take note of the Club’s Members meeting in preparation of the Club’s competition on 13 February 2010

Die klub se fasiliteite is in die middel van die resiesbaan in Durbanville. Ingang is in Race Course Road en baie duidelik gemerk. As jy by die baan se terrein indraai, draai onmiddellik regs en volg maar net die pad. Dis lae geboutjies amper in die middel van die kompleks. Belangrik, dis nie die groot dubbelverdieping klubhuisgeboue onder links van die hoofingang nie.

Kaspaas
Klub Sekretaris
0727636100
Ek is daar, weer lus om so bietjie op die perdebaan rond te jaag met daai super charged Nissan 14000000 van my.....:woohoo:woohoo:woohoo:woohoo:woohoo

EXTREMIST

Sealiner
***Galjoen*** wrote:
kaspaas wrote:

Kaspaas
Klub Sekretaris
0727636100
Ek is daar, weer lus om so bietjie op die perdebaan rond te jaag met daai super charged Nissan 14000000 van my.....:woohoo:woohoo:woohoo:woohoo:woohoo
En ek is daar om jou gat te jaag om die baan met my turbo charged Golf 14000000i..::S::S::S

craig myburg

Senior Member
that place is not for your car 6than are to small.

kaspaas i can just image what is going to happen there

so i will see all of you at the next meeting on Wednesday.