winter fishing

X2B*

Member
goeie more almal.
is nuutin di hobby en wil graag weet hoe mens in di winter tyd karp vang.
is daar n spesifieke tyd van dag wat beter is as ander,wat stel jul dalk voor vir aas en bol dip?
soos in vorige posts,ek is n spons en sal jul raad baie waardeer.
groete Christo
Brackenfell Kaap

LeonK

Member
Yes ou maat

Die vis raak nogsteeds honger en moet eet.

Die belangrikste is om die afstand/diepte te kry waarop hulle wei.

Daarna moet jy jou kolletjie werk on die visse te lok.

Kaapse damme is lief vir vrugte soos tjop tjop, has been, quatro, peach, ens

Enigma

Moderator
In die winter is die Metabolisme stadiger want die visse is koud bloedig en als gebeur stadiger.

Dis belangriker om die regte afstand te kry want hulle gaan nie te veel rond swem op soek na kos nie.

Doen basies wat jy in die somer doen maar wag net langer, waar hulle dalk op 20 min temp sou gebyt het kan dit nou 70 minute vat

Gelukkig is die Kaap se water nie so koud soos hier bo op die hoeveld.

Onthou net dat met die aankoms van 'n kou front wissel die lug druk kwaai en die visse kry dan Lockjaw...... so indien moontlik probeer hengel 2-3 dae voor of na 'n front se inbeweeg oor jou area.

X2B*

Member
Jes dankie vir die goeie raad.
ek sal bietjie dit dop hou volgende keer.
hoe belanrik is dit om volgens xie horlosie t werk?
my neef byvoorbeeld kyk na horlosie gereeld n as nog niks aksie gehad het ni dan bring by sy lyn in n vervang maar bom n aas.

Enigma

Moderator
Kyk wat op die oewer gebeur en hoe lank lê jou lyne tussen byte.

Werk dan met.die horlosie. As die byt tempo 1 uur 5 minute is op die Ower dan mors jy geleendheid elke keer wat jy na 1 uur jou lyn uit trek, wag eerder 1 uur 20 min.

Onthou die vis is nie op een plek nie hulle seem op en af op die oewer in 'n skool en dis hoekom hull elke uur byt want dis wanneer hulle verby seem. Trek dan lyne uit en werk jou lyne weer Bo op die visse en hulle skrik, doen dit genoeg keer en hulle verby die area waar jy werp.