Vliegmiere

Brakkanjan

Senior Member
Yes manne

5 Feb is dit weer kompetisie tyd en ek wil bietjie advies by julle kry. As jy vliegmiere aansit, sit jy steeds so 5-7 aan of net 2 met 'n float (Almond). Ek het ook gehoor van manne wat 2 aansit met 'n degie agter aan.

Byt karp ook aan hierdie miere? Ek het nog net baber of Geelvis gevang hiermee.

Ook het ek gehoor dat vliegmiere 'n baie baie goeie aas is, hoe gebruik jy vliegmiere op 'n hoek in 'n kompetisie? Vaaldam trace met wurms op die een hoek en miere op die ander?

Lekker week verder ;):::S

Naruto

Sealiner
Ek het ook n paar in die vrieskas. Bêre hul vir dir liga later in Februarie. So 2 op n hoek benoort te werk. Waar gaan jul vang?

LeonK

Member
nou praat jy van iets wat baie skaars is so jy kan maar jou prys maak.

daars is n regte manier om hulle op te sit en daar is die gewone manier.
regte manier - jy bou jou strop om die rysmiere. wat ek daarmee bedoel is dat jy rysmiere van die punt van die lyn begin deurryg na die hoek toe en sodoende die hoek en die lyn volmaak. daarna knoop jy die lyn aan die swiwel. vlerke moet aan wees. druk so een of 2 stukkend om hulle geure vry te laat. (boerstrop - bou n paar met rysmiere op die aand voor jy gaan hengel en vries)
gewone manier - rietvlei of boerstrop en jy ryg net die hoeke vol met n floatie op een van die hoeke om die miere so bietjie op te lig.

as ek jy is sal ek net een stok laai met met die miere en wurms, nie altwee nie. hengel die ander stok normaal en so kan jy vasstel wat die vis vir daai dag verkies.

enjoy