Hallo al julle gesogte vissermanne. Ek lees net die goed wat julle skryf en raak skoon opgewonde!! Ek is nie die beste visserman nie ek kan julle vertel dat ek die stokke uit die water duik van mense wat hulle aas laat le en nie die katrol los maak nie. Het 'n 4.5 baber so gered van moeilikheid nou die dag toe hy besluit 'n hoenderkie gaan lekker wees. Vat toe die stok in die water en dis waar ek toe inkom... Duik hom uit. neem bietjie foto's en stuur die kerel weer terug na sy huisie. dit nou alles by Roodeplaat.
Maar eintlik wil ek dankie se vir die goeie kommentaar en raad. Julle manne maak dit net nog moeiliker vir my om die visse te haak...

Grappie! Julle praat so van tussen maart en april die geles trek langs die vaal rivier. Ons gaan volgende naweek Dimalachite toe en ek het nou al baie verskillende stories gehoor. Net so paar vragies as julle my sal gun.
1. Geelvis... wat is die beste strop en aas vir die outjies. almal praat van mielie pitte en degie met 'n almond geursel. ek gaan saam met my swaertjie vang wat volledig gekit is vir enige tipe visvang. noem 'n dip en hy het ses van elk. So kombinasies het ons maar wat gebruik mens nou eintlik. Ek wil tog net nie die hele naweek daar sit en geen byt kry nie.
2. Karpe... is daar grotes in die rivier. Rivier vang is seker baie anders as dam vang omdat mens die strome en so aan in ag moet neem. gewone stroppe soos rietvlei en so aan sal seker bietjie aangepas moet word vir die vloei. Is die rivier diep by dimalachite. ek het probeer op daardie kontoer website kyk maar sien net die vaaldam se goed.
Enige raad is baie welkom en byvoorbaat dankie vir julle moeite. ek sal my beskeie mening ook maar lig oor omstandighede en plekke soos ek by hulle uitkom.
Groete