The first leg of the Gauteng freshwater angling le

Enigma

Moderator
net 'n tip Clinton, toets dit op sosiale trips en met klub komps nie op liga of proewe, wees vertroud met hulle teen die tyd wat jy liga toe gaan

I've been fishing years with almost only 0.8's (95% of the time, except when we go to Bloemhof.....then i use a bigger hook). My bait presentation is correct as well as you described. I hook the floatie 'slightly' through the hook to let the hook stand out proud. As i said, i'm at world's end with this issue. I will try the 1053 cutting blades. Does Smitty's son stock them at Carp Inn as well?
Is it an Awashima hook?
Thanx for the help and the effort you take to post a comprehensive answer.

Brakkanjan wrote:
Shark, die klein Mustad hoeke met die 2 weerhakkies bo by die steel ?

Nope Brak, Daardie hoeke gebruik ek as ek kurpers fish,, wat in elk geval so lank terug gebeur het.

Ek is nie eintlik n 'fan' van daardie Mustad hoekies nie. Maar thanx vir die advies.

Ek het Almond probeer op die 80m stok. Het nie rhodium in my kas nie.

Brakkanjan

Senior Member
Ek gebruik die afgelope tyd net die mustad hoekies en die klein scuds. Geen probleme ;)

Ek weet die ouens se die mustads met daai hakkies is nie goed vir die vis nie, meer damage.

Wou hierdie naweek bietjie gaan lyne gooi maar is al twee dae in die bed :(

Naruto

Sealiner
Daai hoeke met die extra weerhakkies is eintlik om goed soos wurmase in plek te hou, is dit nie.g

Brakkanjan

Senior Member
Naruto ek dink tog dit help, mens moet mos maar vertroue in jou toerusting he wat jy gebruik, ek glo in daai mustads en scuds. ;)

Shark watse grondvoer het jy toe besluit om te gebruik?

@Brak:

Ek het gegaan en Champion Dips se sak gevat. Toe kom daar iemand in en se opgewonde vir Deon se seun:

"Het julle nog kolletjie voer oor!!!!"

Sy gryp toe 'n 4kg sak van Supercast en is daar uit. Ek vra toe nou maar wat die "kolletjie voer" is......net om my nuuskierigheid te demp.

Word toe vertel dat dit 'n Supercast voer is wat blykbaar baie beter bind as die 'gewone' SC voer. Die sakke lyk dieselfde, maar daar waar die geur/tipe gemerk word met 'n kolletjie, word daar n sirkel ook omgetrek.

En van daar die benaming: "kolletjie voer".

Die voer het goed gebind, maar met my 2d batch wat ek aangemaak het, het daar n hele paar bolle net so uitgekom. As dit nie die Don%^&*(*&%$$ hoeke is nie dan is dit die Blik&%$#$ voer!!

Ek sal maar net klein bietjie meer water ingooi volgende keer :fishn

Enigma

Moderator
JPS - Hou die floatie dwars en haak home deur die lengte.

Die 1053 is 'n awa-Shima hoek met 'n "Forged, punt"  Wesley self hengel omtrent net met die hoeke en met baie goeie suksess.

Brakkenjan die hoeke waarna jy verwys is die Mustabd 9555 (Bronze) of 92447 (silver) hulle is Baitholder hoeke en die addisionele weerhake is om vleis ase in plek te hou.

Die probleem met hulle vir finesse hengel soos verlang in kompetisie hengel is dat hulle draad te dik is vir die eind en hoof gerei wat ons gebruik.  Ek het op 'n site 'n deeglike verslag gelees waar Daiichi, Gamakhatsu, Mustad Ultra Point, 9555, en 'n paar ander.  Verskillende grootes en verskillende patrone.

Die feite was op die einde, opgesom, min of meer so - Die 9555 #6 vat 65gr druk om in te sink tot verby die weerhaak,  met ander woorde 'n P4 om die hoek te set met die strop

'n Daiichi 0.8 in teendeel neem net 20gr om te set tot verby die weerhaak maw 'n M1. 

Die toestse is onafhanklik gedoen en 'n homogene materiaal is gebruik om die penetrasie te toets en die toets is op 10 van elke hoek gedoen.  Op die einde van die dag was die VMC #12 die beste getoets, maar tri-blades, owner etc was nie ook getoets nie.

So in kort.  Die 9555 is goed vir hengelaars wie met 0.25mm of dikker lyn hengel en gewigte in die 50-100gr klas.  Die hoek is ontwerp vir growwer hengel met gerei wat geskik is om die stewige hoek vas te slaan binne 'n benerige bek

Brakkanjan

Senior Member
Dis nou interessant, nie eers geweet nie! Ek het maar altyd bietjie gummi mix in my kas ;)

Gaan as ek weer hengelwinkel toe gaan spesifiek kyk vir daai sirkel en kolletjie.

Ek is baie gelukkig met Original se voer.

Enigma ek is maar so bietjie van 'n growwe ou ;)

Naruto

Sealiner
Bly maar weg van daai kolletjies ouens. Enige iemand kan daai kol omsirkel. Ek het die naweek weer besef dat voer n groot verskil maak in mens se vertroud om te hengel. Het n pak grof en n pak fyn carp-o-fix gemeng en het ek nou geniet om te gooi saterdag. Sondag by die rivier het ek 100m gehaal met 14lbs hooflyn en M1 sinker en n lekker groot bom.

JPS, ek sien jy het ook Bazookas. Dink jy nie die stywe stokke kon ook dalk bygedra het dat ons vis verloor het nie?

Enigma

Moderator
If you find you're losing a lot of fish playing them on a hard rod. This does happen when reeling the fish toward you, if it darts of or shakes it's head it tends to tear loose and will even break a hook line.

use the rod to pull the fish closer, taking time to feel the fishes intentions and movements, use the rod action to cushion the effects of the fish swimming off or shaking it's head.

Then pull all the way up and reel down.

Remember our angling style requires a rod for casting and if that rod is stiff then adapt the fishing and playing the fish to the rod.

With a 12' rod you have over 4m of travel to use to cushion the effects of the fish fighting against a small hook and light line.

Waldok

Senior Member
Ek hengel altyd saam met JPS en het gesien hoe hy die vis drop, ek dink by die liga het hy 4 of 5 gedrop, wat aan was. (En hy het nogsteeds 1ste in die zone gekom..).

So ver ek oplet doen hy omtrent soos hierbo genoem. Ek dink wel jy kan met die 0.8 hengel, maar dan n M1 gebruik in plaas van die M0 huidiglik. Miskien n klein bietjie harder kap??

Die hoeke is nuut, so ek neem aan hulle is skerp genoeg? Of is dit nie noodwendig die geval nie? Moet n mens hulle skerper maak al het jy dit nuut gekoop?

Of miskien net baie bad luck.........

Enigma

Moderator
Not necessary to sharpen the hooks.

One thing i have found, and not discussed above is that if you are catching a lot of grass carp you are going to lose fish, especially if they are not feeding confidently.

they tend to hold the bait in their mouth (between the lips) and when small they don't have a lot of flesh covering the mouth resulting in hooks not getting a good hold, into the thin skin on the lip and they then often tear off.

When they are feeding confidently they take the bait deeper in and hookups are inside the mouth.

While writing this I got thinking, if we get what we call short strikes with specimen angling when the fish pick the bait up tentatively and many are missed on the strike or come of just after the strike we lengthen the hooklines to get the bait deeper into the fish's mouth to ensure a hookset behind the lip or jaw.

Taking this into consideration my hooklines are standard 13cm (including hook and swivel) Fishing in Klipdrift while catching average 3-4kg carp we've gone as long as 21cm.

Short hooklines are great for muddies but not for carp which such the bait in, if the hookline is to short, even 2cm the hook won't set behind the jaw but in the lip and tear offs will happen.

This sounds like the most plausible answer to my question on the dropping of the fish. The only option then would be that I dont deviate on the current construction of my traces, but that I then just take traces along that have longer hooklengths for in case this happens again. Thanx Craig.

PI

Senior Member
Thanx, now I also have more insight into this. I also dropped 4 fish on Monday and it just makes me the !@#!! in if I loose a fish.