......dit lyk my die comp was n jol...
S Strepie Sealiner Mar 28, 2011 #162 killer strepie wrote: ......dit lyk my die comp was n jol... Click to expand... ja! lekker partytjie gehou?? wanneer join julle ons weer vir 'n hengel sessie? Julle mag maar kom gesig wys....
killer strepie wrote: ......dit lyk my die comp was n jol... Click to expand... ja! lekker partytjie gehou?? wanneer join julle ons weer vir 'n hengel sessie? Julle mag maar kom gesig wys....
E EXTREMIST Sealiner Mar 28, 2011 #163 a pity i only got 3 hours fishing in.. was atleast rewarded with a nice duckbill at mnandi.. weldone to marthin! if i hadnt been working i wouldve been on thatg spot with you! it never fails to produce!!!
a pity i only got 3 hours fishing in.. was atleast rewarded with a nice duckbill at mnandi.. weldone to marthin! if i hadnt been working i wouldve been on thatg spot with you! it never fails to produce!!!
R RINEX Sealiner Mar 28, 2011 #164 Daai gaatjie raak bekend en gewild behalwe die vis vang die ouens nou "Toriums" daar lol
D Dafishking Senior Member Mar 28, 2011 #165 baie dankie manne dit was 'n great dag kan nie wag vir pearly nie.