Social! Who is interested?

AcidHouse

New member
I'll have mini Enigma sit and fish with me, then I can teach him a bit....then he shall have some secrets from his old man.

CARP1

Sealiner
Ja nee,Naruto,dis ons plig om so af en toe ons mede Sealiners bietjie te byt.Ding van Enigma is dat hy 'n vrek nice ou is....Jy voel eitnlik half skaam as jy hom bietjie byt...;-)

CARP1

Sealiner
En ek dink as ons nou dood eerlik moet wees sal ons erken dat Miss en Mini omtrent 90% van ons Sealiners se agterente sal skop....;-)

Naruto

Sealiner
CARP1 wrote:
Ja nee,Naruto,dis ons plig om so af en toe ons mede Sealiners bietjie te byt.Ding van Enigma is dat hy 'n vrek nice ou is....Jy voel eitnlik half skaam as jy hom bietjie byt...;-)
Jy laat my nou worry jong, die dat jy aan ander manne wil byt!? Gebeur dit een keer n maand (volmaan)? Of is dit n permanente kondisie (Dracula)? As dit n volmaan ding is ,hoop ek nie dis volmaan met die social nie?

CARP1

Sealiner
Ek is harig genoeg om amper vir 'n Werewolf te gaan....;-).As hulle eendag my DNA ontleed sal hulle agterkom dat ek 44% berg-Gorilla is....;-)

AcidHouse

New member
Like I said, I shall have mini Enigma fish with me....there alot out there that I can teach him.

Enigma, hopefully u understand what I am talking about.

Brakkanjan

Senior Member
Ek glo nie dit sal 'n probleem wees nie, ek sal so gou as moontlik terugvoer gee, sommige naweke is daar verpligtinge (WERK) lol.

Brug, daai Koppies het darem baie geelvis. Jy moet letterlik die karpe diep gaan haal.

Ek sal my gumboots pak::SMy Ma het nie bang kinders groot gemaak nie lol ::S

Fanie

Sealiner
Jitte julle ouens het darrem 'n eienaardige manier om iemand saam te nooi as julle hom wil saam he. Pm of bel die ou, skimpe trek nie so ver nie.

Van wanneer af is motor bote nie op koppies toegelaat nie ? Die laaste keer wat ek daar gehengel het was van die boot af. Koppies is 'n lekker dam.

Dit sal wenslik wees om nie vooraf hoef te bespreek nie sodat mens kan sien wat die weer gaan doen. Help nie julle moet mekaar bel om sosiaal te wees as die onweer toeslaan nie.

SHINO

Senior Member
Fanie, its all in good fun, i think enigma will understand that... as for koppies i'v never fished there...

AcidHouse

New member
At which side of Koppies shall this be planned?  Zone area or goverment side, in other words, before the river or after the river?

Bruggie

Sealiner
This will be at the public side, not the nature reserve.

Brakkanjan - Dis nie nodig om so diep te gaan nie. Ek het iets wat jou vis net hier voor sal vang en dit is nie n geelvis nie!

Maar ek moet sê ek gaan gewoonlik so 150m in met die baitboat en trek vrek mooi vis uit.

Die laaste keer daar het ek n 4-5Kg geelvis opgetel. JIS...DIS DARM MAAR N MOOI VIS!! Ek wag nou nog vir die foto sodat ek dit op kan sit hier!

Gaan ons nou n lys begin maak vir die social by Koppies?

Osie

Senior Member
1. AcidHouse (Nico)

2. Carp1 + Better Half (Gideon + Sam)

3. Osie + better half (Francois + Benice)

SHINO

Senior Member
1. AcidHouse (Nico)

4.Shino (Shaniel)

Naruto

Sealiner
Ouens, ek gaan n nuwe post begin en dit n sticky maak.

Hier is die link:
http://www.sealine.co.za/view_topic.php?id=52538&forum_id=80

Bruggie

Sealiner
1. AcidHouse (Nico)

4.Shino (Shaniel)

5. Bruggie ( Riaan + Riki )