River Fishing

Osie

Senior Member
When you are fishing a river which is coming down quite fast and strong what do you do to insure you lines stay where you whant them. Do you just increase the size of you sinker or what?

LeonK

Member
osie as die rivier afkom gaan jy sukkel.
die grootste uitdaging is om uit die stroom uit te bly. hou ingedagte dat die kos kant toe gespoel word na die stil kolle toe en dis waar die vis dan meestal kom wei. karp en baber hou nie van n sterk stroom nie dus gaan jy hom teen die kant kry waar die stroom stil is.
n swaarder sinker sal help maar bly verkieslik uit die stroom uit. jy gaan stroppe verloor.

Naruto

Sealiner
As jy wel in die stroom wil vang, kan jy n vaaldam strop gebruik. Maar maak die lyn wat na die sinker toe gaan so lig/dun as moontlik. As jy dus sou vassit kan die lyn maklik afgebreuk word en jy kry dan nogsteed jou hoeke(met n vis aan hopelik) uit. N mens kry impact weights wat n hakkie aan het wat jy aan jou onderste hoek haak vir die ingooi prosses, maar sodra hy die water tref haak hy los en dan is dit net die dun lyn wat jou aas in plek hou.

DALMATION

New member
Naruto, sal die impact sinker nie jou hele hoek sisteem met die stroom laat afspoel nie? Ek gaan hierdie vakansie weer by Kromdraai anderkant Potch in die Vaal vang. Wat ek wil probeer is om die Vaalstrop 'n swivel onder die lyn vas te maak en 'n omgebuigde pop rivit deur die gewiggie. Verbind die die swivel met die rivet met silicon tubing (amper soos 'n backlead). As jy vassit kom die tubing los en gewiggie bly agter. Ek gaan gou 'n foto neem en nou nou post wat ek bedoel.

Attachments

• sinker.JPG
    sinker.JPG
    32.6 KB · Views: 150

DALMATION

New member
Nie sommer nie. Hoe dieper jy die silicon oor die rivit kop sit hoe stewiger sit die gewiggie. In die water word die silicon effe sagter met die gevolg dit makliker loskom