RIETSPRUIT - VENTERSDORP

Howzit bulletjie,
daar was n artikel in die Bank Angler 2 uitgawes terug oor Rietspruit. My uitgawe is by die kantoor, so ek sal dit vir jou môre post op die thread.
Anders kan jy n search op Sealine doen of www.thebankangler.com besoek (weet nie of hulle daardie artikels op die web post nie) of die adres deer blaai http://fisheagle.homestead.com. Dit is die website van Eddie Sheppard, n Protea hengelaar. Ek dink hy het al daar gaan hengel.

Ek sien jy wil by ñ klub aansluit. Ek is by Wesrand Polisie Hengelklub. Dis n oop klub (almal welkom-nie net vir SAPD nie). Daar is provinsiale hengelaars in die klub ook, wat altyd sal help met raad. PM my as jy belang stel.

LeonK

Member
bulletjie die belangrikste aas vir rietspruit is die afstand. as jy te diep hengel gaan jy niks vir kry nie.
die afstand waarop jy gaan fokus is tussen 40m-60m.

vir meer inligting kom join vir my en justplainshark by een van ons klub komps.:ifishin

ek joke net, maar aangesien jy na n klub soek, kan jy met ons praat.

aas vir die dam:-
pink sweets
bunspice
wintergreen
almond supreme
fx
Triple D
Tjop-Tjop

hang af hoe die weer is - as dit koud en winderig is: meng vir jou garlic en tcp. hengel dit saam met skoon molasse op die bol met n koo mielie en n degie op elke hoek.

wanneer gaan jy?

BULLETJIE

New member
DANKIE VIR DIE HULP EK WARDEUR.

EK RY VOLGENDE WEEK DONDERDAG(PAAS NAWEEK).

SAL MA SIEN HOE GAAN DIT,DINK JY PLAT ANNAS SAL WERK VIR BABER DAAR?

Verder wat die trip betref (deur Johan Marx van Trucella): toegang is R25/persoon en R25/kar. Sessie was gehou op 2 Des 2009 heel regs teen die lyndraad. Daar is gras tot teen di water met geen obstruksies in di water nie. Water is 1m op 15m van di oewer af. Hulle het met n strawberry nesquik degie gehengel en wintergreen, piesang en tutti fruiti floaties. Daar is lastige geelvissies, so wees suinig met di floro. Hulle het vanilla en nesquik in die voer gegooi. Die hengelafstand was 60m. Strop was n M0 gly rietvlei, 7lb hoeklyne en #1 Daiichi hoeke. En dan dit wat almal vra. Die dips was karamel en amandel (fx en almond s? Ek weti wat noem Trucella hulle dips nie) en piesang en amandel (seke mar banjo). Thats that in short.

Verder wat die trip betref (deur Johan Marx van Trucella): toegang is R25/persoon en R25/kar. Sessie was gehou op 2 Des 2009 heel regs teen die lyndraad. Daar is gras tot teen di water met geen obstruksies in di water nie. Water is 1m op 15m van di oewer af. Hulle het met n strawberry nesquik degie gehengel en wintergreen, piesang en tutti fruiti floaties. Daar is lastige geelvissies, so wees suinig met di floro. Hulle het vanilla en nesquik in die voer gegooi. Die hengelafstand was 60m. Strop was n M0 gly rietvlei, 7lb hoeklyne en #1 Daiichi hoeke. En dan dit wat almal vra. Die dips was karamel en amandel (fx en almond s? Ek weti wat noem Trucella hulle dips nie) en piesang en amandel (seke mar banjo). Thats that in short.

LeonK

Member
bulletjie die babers is maar skaars daar en ek het al n 18kg baber daar gevang op n floatie en deeg. as jy n baber aan die lyn kry is dit n oom baber.

of jy hom op platanna gaan kry sal ek nie weet nie. ek het al vir baber gegooi en nie eers n trekkie gekry die hele naweek nie. maar dit keer jou nie om vir baber te gaan nie. watter deel van die oewer sit julle? a,b of c?

BULLETJIE

New member
RAMPOKKER

SE MY BIETJIE , WAAR IS N LEKKER VIS VANG WINKEL IN ROODEPOORT OF KRUGERS DORP AREA,

DIE BAIT RUNNER KATROLLE IS DIT GOEIE KATROLLE OM MEE TE VANG?

EN WATTER TIPE STOK IS N GOEIE STOK , OP DIE OOMBLIK HET EK SHAKESPEARE STOKKE.

:wfishGROETE BULLETJIE

LeonK

Member
bulletjie jy moet koop wat jy kan bekostig. maar as jy ernstig is oor hengel, koop die beste en kry klaar. dit is gewoonlik van toepassing as dit by katrolle kom en daar sal ek net shimano aanbeveel. Westerns acc in krugersdorp het juis nou n special aan op shimano katrolle. ek praat onder korreksie maar dis R795 vir die 5000/6000/8000's. jy sal daai prys nie gou weer sien nie.
as dit by stokke kom is daar n baie groot keuse. ek hengel met WAFT black stallions en hulle doen die ding vir my. hulle is nie net lig nie maar hulle gooi net so lekker. n stok met n 3lb test curve is maar die beste en sodra jy meer as dit gaan, bv 3.5lb, dan kan jy begin hook pulls kry. weereens, koop wat jou sak pas of waarvoor jy jouself instel. stokke upgrade mens nogals gereeld so koop iets wat jy weet n langtermyn belegging vir jou sal wees. jy moet van die begin af gelukkig wees met hulle. kyk na sensation, shimano, WAFT ens.

bait runners bly maar die beste katrolle. nie net is hulle uitstekend as dit kom by tempo hengel nie, maar jy kan vinnig spoele ruil na n spoel toe met dunner/dikker lyn, of na n spoel toe met n leader op. dis net 2 voordele maar daar is baie wat ek nog kan noem.

hoop dit help en as jy onseker is, gooi die vrae.

papgooier776

New member
die almond wat trucella na verwys is almond delight(pink van kleur en baie soet)en die caramel is caramelix of caramel extreme.Die piesang wat hulle van praat is wild banana of banana cream in kombinasie met amandel delight.hoop dit werp lig op jou vra