Plakker S/C

PI

Senior Member
Hallo Manne, ek wil graag julle opinie he omtrent die dip Plakker.

Is dit peach en is dit n goeie keuse. Ek kry nie die dip wasted nie en ek sal nou iets ander moet kies.

PI

Waldok

Senior Member
Rampokker op die forum dink ek het Plakker gebruik by die vorig club komp. En hy het eerste geeindig.

Ek self is nie n groot Peach gebruiker nie, alhoewel ek hom in my kas het. Dit is maar weereens die geval "Gebruik wat vir jou werk" storie.

Maar ek gaan hom n paar keer gooi die naweek om te kyk of ek vertroue in hom kan begin kry. Dink myne is nie SC se peach nie, dis Peach perfection of so iets. Sal jou laat weet hoe dit gegaan het.

TimJan

Sealiner
Ek gebruik dit net by een dam en dit is bronkies as dit warm is en daar is niks wind nie. Glo my die karp hou jou besig.

Naruto

Sealiner
Ek het nie Plakker nie, maar ek het Champion se PFX. Het my lank gevat om agter te kom wat die reuk nou eintlik is. Ek het al goeie sukses gehad by Boschkop en ander venues. Ek het dit altyd gebruik soos ipv FX, want ek het gedink dis maar net soos gewone FX. Het nogal baie vis gekry op dit saam almond and piesang.

Waldok

Senior Member
Jy like jou almond Naruto? Ek is weer nie n groot fan van almond nie, het geen idee hoekom dit nie vir my wil werk nie.

Naruto

Sealiner
Ek het so almond nou in my kas wat ruik of dit gebrand is. As die vis stil raak gooi ek so bietjie op n skoon bom. Weet nie hoekom nie, maar die vis like hom. Ek doen dit soms met Duiwelsdrek ook.

Naruto

Sealiner
Almond en Piesang werk ook lekker saam. Veral daar by Steyns/Boschkop. Sit net soms n tikkie TCP by.

Bruggie

Sealiner
Ek het snaaks genoeg 2 keer by die social Plakker gebruik, een keer op gooi en die ander keer met die bootjie uit gevat, en niks op altwee gekry!

Brakkanjan

Senior Member
Supercast se Almond Supreme Baitspray is seker een van my heel gunsteling geurmiddel in my kas. Hy werk by enige plek, dam of rivier.

Ek het 'n botteltjie plakker in my kas wat ek gereeld gebruik, lekker dik, ruik lekker peacherig en hy is baie baie groen van die flouro.

Een van my gunsteling kombinasies in die Vaaldam is 'n spirits geur saam met peach.Ek spuit William Petrie se Satang wat 'n helder oranje Spirits is op die bol en gooi 'n dik streep Plakker.

Maak los jou katrol se briek

:fswim

PI

Senior Member
Thanks vir al die info, ek sal hom maar try en kyk wat gebeur.. Ek sal laat weet hoe dit gaan.

PI

BLADE_IMPIE

New member
Plakker werk baie goed vir muddie's. In die NW omgewing gebruik ons dit baie veral in rietspruit dam.  Harties is ook lief vir plakker op n warm dag

Waldok

Senior Member
Ek het toe my Peach perfection uitgetoets die ander dag by Cilliers. Hy het n rukkie gevat om aan die gang te kom, maar hy het gewerk. Ek het nou so effens vertroue in hom, so ek sal hom weer gebruik. Trucella maak peach perfection, en ek kan julle se, hy ruik baie lekker. Hy het ook floro in, en maak mooi groen ook.

LeonK

Member
waldo as jy baie geld wil spaar koop william petri se peach.....presies dieselfde en kos amper R20 goedkoper.

gertb

New member
Hi Manne,

Ek het vit my die nuwe Energy Peach gekoop van SC en het dit met groot sukses gebruik by Kommandodrifin die Vaalrivier. Die karpe kon hom net nie los nie. Ekhet dit ook gebruik by ons laaste klub komp by Trichardsfontein en het een klein karpie gevang.