My baby

Thought, what the hell, I'd do a little bragging too! After all, she is my pride and joy!
My boat is a 186 Kosi, now a 19' because the factory fitted a bigger swim platform. She is fitted with 2 X 60 Yammies. She is light and spacious.
She is so much bigger than my last boat, she was dubbed "THE MOTHER SHIP". We are styling!
Accessories include:
Seperate battery system for instruments
Hydraulic steering
Removable bait boards
Live bait well
Aqua-wash Deck wash system
Lowrance 5150 GPS with receiver
Lowrance LMS 520 c Fish finder / combo.
Only thing I regret is the floatex carpets.

Attachments

• IMAGE_148.jpg
    IMAGE_148.jpg
    52.6 KB · Views: 596

Loams

Sealiner
A braai on a boat,now you are talking bud! Except if you drop a chop you aint gonna just pick it up and put it back on...... Or does meat float? :lol:1

[color="#006600"]Loams[/color] wrote:
A braai on a boat,now you are talking bud! Except if you drop a chop you aint gonna just pick it up and put it back on...... Or does meat float? :lol:1
Hey loams,
Have a look here http://www.sealine.co.za/view_topic.php?id=10880&forum_id=45
I have built and sold lots of them since I posted. Youll see more and more ski boats with them, there's no reason why not. Best thing I've done!

BigVan

Senior Member
Hi Bennie
Ek het ook n' Kosi cat 18'6 boot nou vir so drie jaar. Ek het nog net plesier uit die boot gekry. Ek is besig om die stoele te vervang met kaste vir die skipper. As jy lang ure op die boot is het dit ongemaklik geword. Ek sleep gereeld Ponta toe en die boot is lig en ook maklik om op die strand te hanteer.
Wat vir my baie goed is dat die boot nie "broach" met n' "following" see nie. Ek het vir die eerste keer laas November n' groot golf moes punch met geen nagevolge vir skade op die dek of hengelaars saam met my.
Ek sien Hammertime het ook so n' boot en hy het die boot baie aangepas vir die Kaap se toestande en visvang. Dit is altyd goed om te kan sien wat ander manne doen en jou eie boot ook te verbeter.
Ek het 90HP Mercury mootors op en dit is oorgenoeg krag. Die boot "plane" op een motor self hier op die Hoe"veld. Ek hou van die ekstra krag in die "surf" maar dit moet natuurlik reg gebruik word.
Groete en geniet die visvang.

[color="#006600"]BigVan[/color] wrote:
Hi Bennie
Ek het ook n' Kosi cat 18'6 boot nou vir so drie jaar. Ek het nog net plesier uit die boot gekry. Ek is besig om die stoele te vervang met kaste vir die skipper. As jy lang ure op die boot is het dit ongemaklik geword. Ek sleep gereeld Ponta toe en die boot is lig en ook maklik om op die strand te hanteer.
Wat vir my baie goed is dat die boot nie "broach" met n' "following" see nie. Ek het vir die eerste keer laas November n' groot golf moes punch met geen nagevolge vir skade op die dek of hengelaars saam met my.
Ek sien Hammertime het ook so n' boot en hy het die boot baie aangepas vir die Kaap se toestande en visvang. Dit is altyd goed om te kan sien wat ander manne doen en jou eie boot ook te verbeter.
Ek het 90HP Mercury mootors op en dit is oorgenoeg krag. Die boot "plane" op een motor self hier op die Hoe"veld. Ek hou van die ekstra krag in die "surf" maar dit moet natuurlik reg gebruik word.
Groete en geniet die visvang.
Hello BigVan,

Een ding van die boot is die spasie op haar deck. Dit is die hele reede ek die boot gekies het. Haar deck is baaie groot vir 'n 18.6. Sy is eintlik amper te lig. Sy stamp 'n biekie, maar as die see groot is vat ek dit net 'n biekie stadig. Maar sy is ook baaie droog. Ek het maar 60HP Yammies op en dit is genoeg, sy plane maklik met een motor.

Vertel my 'n biekie meer van die stoele. Ek will ook myne vervang. Miskien 'n foto en waar kry jy hulle?

Bennie