Monwabisi/Tweede baai Bronzie session 3 November 2013

Greenhorn

Senior Member
Here is a short video I made of a bronzie session on Sunday at Monwabisi with forum members Stapies and Monwabisi Cop, some other guys in there as well but I don't know their Sealine names....Henry, Niel and Chris and anyone else I missed...please report yourselfs :)

[flash=425,344]http://www.youtube.com/v/jIM1cdt_fsw&feature=player_embedded&hl=en&fs=1[/flash]

lurock

Senior Member
Hi greenhorn can you please change the video settings. I'M IN namibia and according tou youtube not allowed to watch it. Or maybe you can email it to me please. Would love to watch you guys in action.

Greenhorn

Senior Member
lurock wrote:
Hi greenhorn can you please change the video settings. I'M IN namibia and according tou youtube not allowed to watch it. Or maybe you can email it to me please. Would love to watch you guys in action.
It might have to do with the copyright on youtube videos....can I upload it to filegooi...or dropbox...the file is 1gb.

lurock

Senior Member
Sjo. That big I dont know how to use it but if you can maybe refer me to the page its uploaded I will give it a go. Thanks a million

Greenhorn

Senior Member
lurock wrote:
Sjo. That big I dont know how to use it but if you can maybe refer me to the page its uploaded I will give it a go. Thanks a million
Basically just a link to start the download. All the video is shot in HD. :)

lurock

Senior Member
ok finally got it thanks.
Nice video. tell stappies he has one hell of a setup, but he must klap that bronzie hard haha. Just look at the differnce of him striking compared to the first guy. would love to join him when I do my tour next year.(ni(ce(fish)(

kliphard

Senior Member
Dis n jamerte julle kan nie die stukie sien waar James daai 40m dash maak tot by sy stok nie! Ek dink nie hy kon vinnig genoeg hardloop nie!

Greenhorn

Senior Member
kliphard wrote:
Dis n jamerte julle kan nie die stukie sien waar James daai 40m dash maak tot by sy stok nie! Ek dink nie hy kon vinnig genoeg hardloop nie!
Inderdaad.....dit en die keer toe julle hom 'n vals alarm gegee het. Dit was nogals entertaining.

Kraaines

Member
Ek stem saam met Kliphard - dit is jammer Stapies se sprint sessie is nie op die video nie. Ek het nie gedink hy is so vinnig nie.

Lekker video.

Hallo manskappe,
Kan iemand net asb bietjie raadgee waste katrol on te gebruik op n shimano beastmaster 14" medium/heavy,sodat hy lekker gebalanseerd is.
Gebruik oppie oomblik n okuma magnatix40.

Stywe Lyne
Wille klong

Greenhorn

Senior Member
We went fishing again yesterday at Tweede baai, and the fish Chris caught on the 3rd of November was recaught and in good shape! Jannes Gertenbach was the angler.

Video footage of the trip coming soon!

setobla

Senior Member
baie mooi vis MAAR en moet nou asb nie my kop afbyt nie.... ek vra maar net.... is dit nodig om n vis van die strand of te gaf?

Greenhorn

Senior Member
Ek is nie 'n groot voorstander vir gaff van 'n haai van die kant af nie, maar partymense verkies dit so agv die risiko wat daar is om die stert te gaan gryp in omgekrapte water. Die manne het gelukkig op die regte plek gegaff, en daarop het die vis dit oorleef, hoe weet ek dit...want ons het hom gister weer gevang met daai tag in! Ek probeer maar altyd die manne oorreed om liewers die risiko te vat en die stert te gaan gryp. Dit maak vir interessante videos partykeer. :)