Hi Ek wil graag weet of daar nog vis is in leeukop gevangenis dam, was iemand onlangs daar? Dankie
N novice fisher New member Oct 2, 2009 #1 Hi Ek wil graag weet of daar nog vis is in leeukop gevangenis dam, was iemand onlangs daar? Dankie
P Poenskop Senior Member Oct 2, 2009 #2 A carp was caught at our last social there. Ask Dino for the pic.
N novice fisher New member Oct 2, 2009 #3 Is there alot of fish in that dam? Do you know what it was caught on?
E Enigma Moderator Oct 2, 2009 #4 Lots of fish. Many comp size fish 300-800gr but also a lot of bigger fish going up to 15kg Dino caught his fish on a lure while fishing for one of the many catfish also found in the dam.
Lots of fish. Many comp size fish 300-800gr but also a lot of bigger fish going up to 15kg Dino caught his fish on a lure while fishing for one of the many catfish also found in the dam.
E Etienne Botes New member Oct 7, 2009 #5 Ja, daar is. Veral die damme op die gholfbaan. Baie groot karp. Ek het in die verlede na werk in die week met 'n vliegstok en droe vlieg van die karp gevang.
Ja, daar is. Veral die damme op die gholfbaan. Baie groot karp. Ek het in die verlede na werk in die week met 'n vliegstok en droe vlieg van die karp gevang.