Langebaan

KarpKing

New member
Hi guys,

posting you some picks from the last 2 weeks I went fishing on langebaan

Attachments

• 17stompies.jpg
    17stompies.jpg
    66.7 KB · Views: 418

KarpKing

New member
Last photo, hehe. ok just one DOM question, those 4 kob that I caught, should have been about 14 to 18 I lost a lot of them where I have them on for 5min or longer then next moment off? can someone give me a tip.

Attachments

• untitled.JPG
    untitled.JPG
    56.4 KB · Views: 365

EtienneS

New member
I would not display these very proudly the the kob are all undersize,some of the stumpies and the geelbek.

Marthin

Sealiner
Ettienne....

Jy klink vir my na suur druiwe, en hier is hoekom!!!

Nommer een. Die paving stene waarop die vis le, is 20cm lank. Stomp minimum size is 25cm. Die kleinste stomp wat ek kan sien op die foto is die een op die laaste foto links bo. As jy mooi kyk is hy HEELWAT langer as een van die paving stene.

Nommer twee. Die kleinste kabeljou is in die eerste foto, en hy is langer as 2 en n halwe stene... dus hy is meer as 50cm, spasies tussen die stene nie eers ingesluit nie!!!

Nommer 3. Of my oe bedrieg my of ek sien nie enige geelbek op die fotos nie.

Nommer 4. Die een elf lyk touch & go maar weereens as jy die bakstene vergelyk lyk hulle almal by die 30cm rond en groter.

Die enigste ding is as hy alleen was is daar te veel stompe en elwe op die eerste 2 fotos.

So unless jy saam met hom uit was en net die spot dryf, los eerder die mense wat n goeie outing beleef het.

Welgedaan Karp King, mooi visse daar.

EtienneS

New member
Now that you put it like that I stand corrected on the stumps. But if you want to be technical about it the actual legnth of that paver is 210mm x 110mm. In the other words the fish would have to be two and a half brick legnths long. Not trying to make a big issue about it but it is important to highlight the importance of this. I would think that it would be important to you too. There are at least five Kob in that photo that are NOT size. The promotion of conservation of our fishing grounds especially one that is so close to me is something not to be looked at lightly. I have sent these pics to a few mates to see if they agree or disagree. Do the same maybe i am wrong in which case I will apologise but I doubt I am.......... 

KarpKing

New member
Baie dankie,

die 2de foto is twee geelbek. Julle moet ok net weet in die aand is daar nogals baie elf ek het een aand 20 gevang mar net 4 was keepers en dit was dan mar 'n met 'n 1cm of 2 soo hulle was klein maar ek het ook 'n paar wat naby an 5kg was ek het die foto sal dit opsit. mar al die vis is size daar is ni eers biekie twyfel an dit nie.

Ettiene s kyk biekie mooi na die KOB wat ek gevang het dan sal jy sien almal se fins op die kant is gesny nou dis die natuurbewaring en die navorsings ouens gewees van langebaan jy kan hulle gerus bel en vra hulle moet vir jou die lengtes stuur van Lazy Life se vangste ek glo hulle sal dit gerus vir jou gee.

Ek sal nie vis steel nie.

EtienneS

New member
Sorry the last mail was meant for the response before yours. You word as a fisherman is all I need, so if you say they are size I accaept that and congratulate you on a good catch. Glad to hear you are also concerned with preserving our fish in Langebaan. Photos can someitmes be decieving and I do not wish to go against your word.

KarpKing

New member
no warry's thanks that you believe me, I will just for incase put a ruler in the foto or a box of matches next time.

Wildcat

New member
Baie mooi verskeidenheid, wens ek kon op my trips dit regkry. Gaan darem nou weer vir 3 weke in April baan toe, hoop jy het iets oorgelos. Het jy jou vangste in die nag of dag gemaak?

KarpKing

New member
hi Wildcat

ek het in die aand die geelbek2 gekry maar ek het baie beter in die dag gedoen die stompies kom uit reg agter die eiland maar wees vroeg anders is dit net kleinkies. en dan baie mooi elf op die elf lyn maak net seker jy is op die regte tyd daar want die tyd is die groooot faktor of jy 'n elf gan kry of nie.  en die Kob wel almal weet waar kom hulle uit.

Oosie

Senior Member
Etienne, soos jy se ou maat, fotos is bedrieglik. Foto op jou avatar: Is jou boot se naam "Suurgat" en is daai nie n leervis van 50cm nie, oeps sorry. Karpking, great fishing, you deserve the catch and enjoy the braai!

thika

Sealiner
Julle freak oor k*k...vang daai vis en eet hulle...dit kos duur genoeg!!!

Wat van die 8000+  KREEFSTERTE op E/Baai gekonfiskeer oor die laaste 3 dae!!!!

Thika kruip weer terug in die duine in na sy nes!   :)

Julle wat so kla moet eerder in die parlement gaan dien...as almal se batteries heeltyd natgepis word gaan daar nie meer n forum oorbly nie!