More almal,
Het verlede naweek by Koppies dam gaan hengel en het soos volg gegaan:
Die wind was absoluut k@k!!!!! Ons het stukkke stil wind gehad, maar vir meeste van die tyd (Vrydag oggend tot Maandag middag) wat ons daar was het die wind gewaai, n mens sal sweer ons was langs die kus.
Maar ons het die beste daarvan gemaak en n paar goeie vangste gehad!Die lyne was met die aasbootjie in gevat die tye wat ons kon, op so 200m.
Die kombinasies wat die beste vir my gewerk het was:
1. SWD met Tjop Tjop en Vatikaki ( My persoonlike gunstelling by Koppies)
2. Fx Floatie met n heuning backing en Fx op die bol.
3. SWD met Crazy Bull en Stuttefords op die hoeke en Lootie op die bol.
Die gemidelde grote wat uitgekom het was tussen 3-6Kg.Ons het 4 barbers gevang waarvan 10Kg die grootse was. Die babers het ongelooflik vinnig gevat aan wat ookal ons vir hulle ingesit het.Maksimum n Uur.Nou ja, daar is n paar manne hul tente en Gazebos kwyt.My een tent paal het gesnap Sondag Middag en het net daar en dan my tent afgeslaan en n caravane gaan huur.
N paar fotos sal volg.
Het verlede naweek by Koppies dam gaan hengel en het soos volg gegaan:
Die wind was absoluut k@k!!!!! Ons het stukkke stil wind gehad, maar vir meeste van die tyd (Vrydag oggend tot Maandag middag) wat ons daar was het die wind gewaai, n mens sal sweer ons was langs die kus.
Maar ons het die beste daarvan gemaak en n paar goeie vangste gehad!Die lyne was met die aasbootjie in gevat die tye wat ons kon, op so 200m.
Die kombinasies wat die beste vir my gewerk het was:
1. SWD met Tjop Tjop en Vatikaki ( My persoonlike gunstelling by Koppies)
2. Fx Floatie met n heuning backing en Fx op die bol.
3. SWD met Crazy Bull en Stuttefords op die hoeke en Lootie op die bol.
Die gemidelde grote wat uitgekom het was tussen 3-6Kg.Ons het 4 barbers gevang waarvan 10Kg die grootse was. Die babers het ongelooflik vinnig gevat aan wat ookal ons vir hulle ingesit het.Maksimum n Uur.Nou ja, daar is n paar manne hul tente en Gazebos kwyt.My een tent paal het gesnap Sondag Middag en het net daar en dan my tent afgeslaan en n caravane gaan huur.
N paar fotos sal volg.