Kollege plaas

Unlimited

Sealiner
Yeah we didnt even had to pitch up our gazebos... Ja bruggie dit my streaker. Het toe net die engine oop gemaak en skoon gemaak en ge Q-20 toe hy weer mooi reg.

Grootseun

New member
Unlimited, nice report, laat somme my gat brand om by die water te kom, hoe is die veiligheid by Kollegeplaas, sal mens kan oorslaap met die familie?

Unlimited

Sealiner
Baie veilig, die oewer word omring met die water. Daar is n huis met groot honde aan die 1 kant van die oewer, en n huis met honde aan die entrance se kant. Die hekke word 6 uur gesluit. Gaan al baie soontoe en daar was nog nooit n probleem nie. Daar was selfs 3 girls saam ons by die dam en hulle het elke keer saam toilet toe gegaan en nooit n probleem gehad nie, ons los selfs al ons kampgoed buite in die aand. Behalwe my bait bait, ek glo iemand sal so ding steel as hulle n kans kry.

Unlimited

Sealiner
Hys nogalgroot, seker so km. Hy loop in n u form maar met die buig aan die bo kant... Spot sal jy kry ja, moet net nie naby daai buig sit nie want dis erg vlak daar. Sal n google pic try save en uitwys

Unlimited

Sealiner
Blou - Hengeloewer

Rooi- Vlak water baie vlak

Geel - Best spots

Wit - ou rivierbedding met diep water

Groen - vermy om daar te sit

Swart - Waar ek gesit het met die uitstappie

Pers- Daar is eintlik water daar en nie land nie, so moet ook nie jou lyne daar drop nie want dis maar vlakkerig

Attachments

• Picture1.png
    Picture1.png
    60.3 KB · Views: 339

Grootseun

New member
Thanx Unlimited, dit help voorwaar baie, soek juis bietjie ander plek as Island Shores, wag ook nou maar dat hulle Jim se See eers bietjie reg kry.

Ek is in die berugte Van Dyk Park jong.

Jaco_Jaco

New member
Julle ouens maak my nou net vrek lus vir papgooi so op 'n Donderdag oggend !!!

My vingers juk sommer om aas aan te sit !

Great Report Unlimited...dankie man !

shuraj

Sealiner
@ Jaco , that makes two of us .

I'm suppose to be working this weekend but thinking up of a  plan to go fishing this weekend.

Jaco_Jaco

New member
Janee wraggies shuraj...ek loop sommer weg hier by die werk en vat 'n lang naweek!

En die seisoen lê op sy rug, baie visse vang op 'n dag se tyd raak min...amper winter !

Maar dan is dit darem weer groot karp tyd...ding is net my hande juk opnuut vir lekker papgooi sessies !

shuraj

Sealiner
I now what you taliking about Jaco.

I'm so excited like child waiting for a gift.

What will do just to go fishing .

Bruggie

Sealiner
Weet julle hoe lank raak sewe maande as jy lus is vir visvang! Dan kry jy een Vrydag oggend vroeg oppad werk toe in die middel van die winter n ou met stokke op sy dak oppad dam toe en jy moet werk!!!

Jaco_Jaco

New member
LOL @ Bruggie...

Nou daardie ou met die vistokke op sy dak oppad dam toe as jy oppad werk toe is...

DIT.....dit is nou wat mens noem 'n BLIKSEM !!!! :ifishin