Toemaar Mangi, ek weet hoe jy voel. Ek is na die naweek weereens op my prioriteite gewys en hoeveel muurteels, ens, ens, ek kon gekoop het vir die gaste badkamer wat nou al ses maande buite aksie is, vir die brandstof wat ek uitgery het, die kos en drank wat ek verorber het en die aas wat ek vir die naweek se abortiewe hengeltrippie gekoop het......sug!Prioriteite grootseun, prioriteite.
visvang moet darem voor teels komMangi wrote:Toemaar Mangi, ek weet hoe jy voel. Ek is na die naweek weereens op my prioriteite gewys en hoeveel muurteels, ens, ens, ek kon gekoop het vir die gaste badkamer wat nou al ses maande buite aksie is, vir die brandstof wat ek uitgery het, die kos en drank wat ek verorber het en die aas wat ek vir die naweek se abortiewe hengeltrippie gekoop het......sug!Prioriteite grootseun, prioriteite.
Â
Ek het `n idee sulke weg-trips is vir my ook vireers buite perke...

Honeymoon hou nie verewig nie, jy is sommer binnekort langs die see.Prioriteite grootseun, prioriteite.
Sê hy wat ons deesdae maar baie min langs die viswater teekom…..behalwe wanneer hy sy kinders vir `n drive langs die see neem.kaspaas wrote:
visvang moet darem voor teels komMangi wrote:Toemaar Mangi, ek weet hoe jy voel. Ek is na die naweek weereens op my prioriteite gewys en hoeveel muurteels, ens, ens, ek kon gekoop het vir die gaste badkamer wat nou al ses maande buite aksie is, vir die brandstof wat ek uitgery het, die kos en drank wat ek verorber het en die aas wat ek vir die naweek se abortiewe hengeltrippie gekoop het......sug!Prioriteite grootseun, prioriteite.
Ek het `n idee sulke weg-trips is vir my ook vireers buite perke...![]()

Sug.... luister jy nou vir die oud getroudes....he he

......moet die laaitie bekendstel aan visvang, dis is amper soos n belegging..........een van die dae stem ons net vir ma uit en gaan hou vakansies/naweke by al die lekker hengelplekkequote] Sê hy wat ons deesdae maar baie min langs die viswater teekom…..behalwe wanneer hy sy kinders vir `n drive langs die see neem.![]()