Hi All, I'm new to carp angling and would lik

Herman Nel

Senior Member

ps Brakanjan - as jy nie die grootte Karibas aan die hoek kan sit nie, hoe sit jy die lyn deur jou hoek ogies...? LOL!

Dalk is jou hoek te groot / dik?

Hulle is als behalwe annoreksies...miskien het jy net die "juveniles" gehad?

Groete

Herman

Attachments

• P1120376.JPG
    P1120376.JPG
    20.6 KB · Views: 153

Brakkanjan

Senior Member
Hey Herman, jong hulle was nie naastenby so groot soos die een wat jy daar vashou nie lol, nee ek gebruik 'n 7 pf 10 lbs hoeklyn en klein mustad hoeke ;)

Great stuff oor die "Farm" !! Gaan dit ook try en sommer die wurms in my tuin plas ook ;)

Herman Nel

Senior Member
O-ja nog 'n ding, ek het so paar platties en ook visse in 'n tenk, as ek sien die wurms teel mooi en vinnig aan en word te veel dan dun ek hulle bietjie uit...die platties en visse help goed daarmee!

My houers staan buite onder 'n afdak,ek gebruik die spesifieke houers al 9 jaar en die metode en wurms al bykans 14 jaar,dus so paar generasie wurms wat ek al deurgewerk het!

Ek het altyd wurms tot my beskikking winter/somer/herfs/lente/reen/droogte ens...

Omdat karibas gehard is bring ek die wat oorbly na 'n trip ( indien daar oorbly...) weer terug,gewone tuinwurms vrek gewoonlik na so uitstappie...

Ek sal so een keer in miskien 2 jaar so bakkie wurms aankoop vir bietjie "nuwe bloed" dus ander gene en groter gesonde wums!

Groete

Herman

Skuimkop

Sealiner
Erdwurms sal met genoeg kos en genoeg spasie hulle populasie elke twee weke verdubbel. As een van daai dinge te min of 'n tekort aan is hou erdwurms op teel. So 'n ou kan maar net dink watse populasie 'boom' jy kan kry as jy die dinge reg doen vir 'n verlengde tydperk. Jy kan al jou skille van jou kos wat jy maak ook vir hulle uitgooi behalwe uie skille. Hulle eet even klam geshredde koerant papier so dit is wertlik maklik en goedkoop om met jou eie wurms te teel.

Herman Nel

Senior Member
Dis waar, hulle eet klam koerant, maar ek verkies papaya omdat hulle 'n "vrugte reuk" aanneem.

Tamaties gaan ook nie so goed af nie, vir een of ander rede vrot dit en die wurms vermy dit!

Ek het ook al mieliemeel gestrooi oor die grond en hulle eet dit ook, aartappelskille werk goed, maar naas papaya werk avokados steeds die beste!

Groete

Herman

Herman Nel

Senior Member
Hallo almal!

Net nog een kiekie om mooi te wys hoe die mini wurm plaas lyk.

Groete

Herman

Attachments

• P1120424.JPG
    P1120424.JPG
    27.7 KB · Views: 108