My apologies, Will101 you are right. Non namibians pay R28-00 a month.Non Namibians pay double, i.e. R28.
Simen,Thats right, you will now have to pay R14-00 for the whole month of fishing.
Just Beware your Fish import licence has now increased to something likeR450-00/ R500-00 ( I stand corrected)
Dit is nou vroeg in die week bekend gemaak. Weet nie regtig wat die buitensporige tariewe teweeg gebring het nie.
Hi Klaasman, ja die Namibiese tariewe bly die selfde jy betaal net R14-00 per permit vir 'n maand hoor, maar die probleem kom by S.A. met die invoerpermit hoor dit is hulle tariewe wat nou so opgegaan het. Ek dink nie dis baie reg nie. As iemand die pryse moes opstoot is dit ons dit is hier waar die vis gevang word. Maar nou wil hulle daai klomp geld vra om dit in te neem na julle toe. Erg !!!!!!!!!!Simen wrote:
Dit is nou vroeg in die week bekend gemaak. Weet nie regtig wat die buitensporige tariewe teweeg gebring het nie.
Hulle sien hoeveel geld ons hengelaars aan hengelgerei,aas en brandstof kan spandeer om in Namibie te hengel en neem dan nou maar aan ons kan dit bekostig.Vir my bly dit n bargain.Sal niks veruil vir n trip Henties toe nie.Dis vir my so lekker daar die vrou wil nie eers saam gaan nie.
Hallo Mev.Spyker.Ons is 8 hengelaars wat Henties toe kom in Desember en elkeen het n invoerpermit van R505.Vir ons ouens wat 3 keer n jaar Henties toe kom is dit nie eintlik n probleem nie aangesien ons in die Vrystaat bly en nie baie tyd kry soos die manne wat by die kus bly om te hengel nie.Ek kry nog elke jaar my vis in Henties en is bereid om dit te betaal.En as dit eendag so buitensporig raak dat ek nie die invoerpermit kan bekostig nie,dan kom ek nogsteeds Henties toe en vang om te eet en vang om te release.En moenie n fout maak nie,ons release baie vis.So wat ek eintlik wil se is dat ek het vrede gemaak met ons leiers wat in beheer is se doen en late en hulle gaan my nie afskrik om te hengel nie tensy hulle die grense toemaak.Ek weet dit is nie almal se siening nie,maar dis hoe ek voel.Dit is maar so met die brandstof ook wat jou duur te staan kom en met alles wat duurder word,maar as Henties jou eers gebyt het is dit soos n 2de huis.Dankie vir julle Namibiers se vriendlikheid,gasvryheid en raad.Ek het al baie vriende daar gemaak wat regoor Namibie bly en gesels gereeld met die manne.Julle sal my nog vir jare lank op julle kuslyn sien.Ek het ons kuslyn van Oos na Wes gehengel en dit was ook lekker,maar Namibie bly tops vir my.Groete daar en sien julle in Desember.KLAASMAN wrote:Hi Klaasman, ja die Namibiese tariewe bly die selfde jy betaal net R14-00 per permit vir 'n maand hoor, maar die probleem kom by S.A. met die invoerpermit hoor dit is hulle tariewe wat nou so opgegaan het. Ek dink nie dis baie reg nie. As iemand die pryse moes opstoot is dit ons dit is hier waar die vis gevang word. Maar nou wil hulle daai klomp geld vra om dit in te neem na julle toe. Erg !!!!!!!!!!Simen wrote:
Hulle sien hoeveel geld ons hengelaars aan hengelgerei,aas en brandstof kan spandeer om in Namibie te hengel en neem dan nou maar aan ons kan dit bekostig.Vir my bly dit n bargain.Sal niks veruil vir n trip Henties toe nie.Dis vir my so lekker daar die vrou wil nie eers saam gaan nie.