Help "WANTED"

Scarr

Senior Member
Ok ons vat gereeld seuns saam met ons wat wil visvang om vis te vang.Ons het drie wat gereeld saamgaan maar hul het nie hulle eie gerei nie. My hengel gerei vat harde noks! Ons het vir een outjie klaar 'n stok en katrol gegee.

Ons kort 2 katrolle wat nog kan werk.
Ons het 2 blank stokke ( 1 x 1 stuk stok & 1x3 stuk stok)ons kort oogies en reel seats en grips vir die stokke as iemand ons da mee kan help want ons kan ongelikkig nie vir hulle die stokke laat oordoen nie. As daar enige iemand is wat kan help, help ons asb?

Baie dankie by voorbaat.

Psy

Sealiner
Scarr ~ Kontak vir my naby einde van hierdie maand, eks nie by die huis nie!

cell 0828209598

Ek kan n katrol vir julle gee wat ek nie van gebruik nie.

(maar dit is van daardie koffie meule)  :fbash

Psy

Sealiner
:::S

Como Vai meu Amigo? Tu..do bem?

Aqui uma f*d@!!

Voce tem alguma coisa para Scarr?

Valeau amigo.

@ Scarr ~ ek het ook lyn vir julle. Dit is n bietjie oud maar jul kan nog daarvan gebruik.

Strepie

Sealiner
Daar is ou stokke en katrolle by my pa. Sal gaan loer hoe dit lyk en as dit werkbaar is sal ek met jou praat. Dit sal egter eers einde Maart se kant wees as ek weer soontoe gaan.

Scarr

Senior Member
Dis vir rock & surf penn of koffie meule als is welkom.
Baie dankie vir jul reaksie sover die outjies gaan mal raak!:ifishin::S::S Weer dankie ons sal reel as almal reg is.

Scarr

Senior Member
When HELPING GO'S BAD!!!!!!

Foto's to follow

:shock:::cavmn(((zom(bie))))stpime2

Dit was Desember.

Scarr

Senior Member
LOL!!!
He droped the rod!!!
he he he
Lost 3 Guids

Attachments

• 2012-02-06 17.12.09.jpg
    2012-02-06 17.12.09.jpg
    28.9 KB · Views: 286

Scarr

Senior Member
ander twee lyk so:doh darm was dit die stok en nie hy nie LOL!

Attachments

• 2012-02-06 17.12.26.jpg
    2012-02-06 17.12.26.jpg
    24.7 KB · Views: 284

Serra Moz

Sealiner
Tell me what you need, got some stuff however it's in Mozambique, it will be easier to assist you in another way.

Serra

Scarr

Senior Member
MANA SENT to Psy & Serra moz for ur donations i sorted out the one kid and he is ecstatic NOw he wants to fish even more
We made more problems for our selfs now!! We get a call almost every day lets go catch!!! LOL It is funny we were like that 2 when we were kids He HeHE. I wil post pics asap when i get my fone back from repairs.:ifishin::S Thanx for ur help again!!!!