Hello friends, I need some help on where to fish in vereeninging, thanks tight lines:fishn
W Wernerh5 New member Nov 22, 2010 #1 Hello friends, I need some help on where to fish in vereeninging, thanks tight lines:fishn
W Wernerh5 New member Nov 22, 2010 #6 die bestuur is swak en hulle is eintlik duur vir wat jy daar kry.
B Bruggie Sealiner Nov 22, 2010 #7 Ek wou daar aansluit, dit is hoekom ek vra. Hoeveel het jy betaal vir jou jaarlikse fooie?
W Wernerh5 New member Nov 22, 2010 #8 toe ek daar was was dit R500 per jaar maar ek het in die 7de maand aangesluit en hulle jaar eindig in desember toe moes ek weer betaal om n jaar daar te wees dit was n rip off charcge my n vol jaar ipv 4 maande
toe ek daar was was dit R500 per jaar maar ek het in die 7de maand aangesluit en hulle jaar eindig in desember toe moes ek weer betaal om n jaar daar te wees dit was n rip off charcge my n vol jaar ipv 4 maande
B Bruggie Sealiner Nov 22, 2010 #9 Ek sien! En hoe is hulle klub komps? Watse club behoort jy nou aan?
W Wernerh5 New member Nov 22, 2010 #10 weetie, nooit gejoin nie net gejoin om by germiston lake te kon hengel nou nie by n klub nie
W Waldok Senior Member Nov 22, 2010 #12 Om terug te kom na jou oorspronklike vraag.....LOL !!! Hoekom gaan jy nie Vaaldam toe nie? Dis mos redelik naby aan V-town? Bruggie, sou jy ons nie kom join het by Wes Rand Polisie nie?
Om terug te kom na jou oorspronklike vraag.....LOL !!! Hoekom gaan jy nie Vaaldam toe nie? Dis mos redelik naby aan V-town? Bruggie, sou jy ons nie kom join het by Wes Rand Polisie nie?
B Bruggie Sealiner Nov 22, 2010 #13 Ja, ek sê mos ek wou Simmers join.Dis hoekom ek probeer vergelyk en sien of hulle n mens nie ruk nie. As ek mag vra, hoeveel vra Wes rand Polisie per jaar?
Ja, ek sê mos ek wou Simmers join.Dis hoekom ek probeer vergelyk en sien of hulle n mens nie ruk nie. As ek mag vra, hoeveel vra Wes rand Polisie per jaar?
W Wernerh5 New member Nov 22, 2010 #14 ag wil V-town gaan uit toets maar as ek nie n goeie plek kry nie sal ek seker maar vall toe gan ;-)
L LeonK Member Nov 22, 2010 #15 bruggie - R150 per familie per jaar. ek praat onder korreksie. as dit net jy is dan is dit R100 pppj